Mitähän tässä pitäisi tehdä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen vai onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen vai onneton

Vieras
Kerron tässä lyhykäisesti ongelmani...

Elikkä... olen rakastunut naimisissa olevaan mieheen ja hän minuun. Ja ennen kuin joku alkaa heittämään kaikkea kivaa niskaan, niin kerron sen, että tällä miehellä on omassa liitossaan ollut ongelmia jo pitemmän aikaa. No niin... Ollaan tunnettu toisemme yli vuoden ja meillä on ns. kaukosuhde ja ollaan myös tapailtu aina välillä.

Minua on alkanut piinaamaan nyt se asia, kun tässä ei ole tapahtunut mitään muutosta suuntaan eikä toiseen. Olen ottanut asian esille muutaman kuukauden välein, mutta toisella osapuolella ei ole tarpeeksi rohkeutta alkaa kertomaan aviopuolisolleen, että asia on nyt näin.. Tuntuu että en jaksa kohta enää tätä, kun mitään ei tapahdu. Itse en nauti tällaisesta elämästä... minullakin on sentään omat tarpeeni.
Kumminkin rakastan sitä miestä yli kaiken!!!
Mutta... Kuinka pitkään minun pitää jaksaa tällaista suhdetta... sitä minä en tiedä itsekkään..

No tietenkin aina on "omassa liitossaan ollut ongelmia jo pidemmän aikaa".

Niinhän ne aina sanoo. Ja erokin vireillä olis muuten, mutta kun on lapsia tms. Ja vaimo ei ymmärrä, rajoittaa ja nalkuttaa ja nyt vasta löysi todellisen oikean rakkautensa :headwall: :headwall:

voi olla että noin jatkuu ikuisesti! mies antaa tyhjiä lupauksia jota ei ikinä tule toteuttamaan, näin käy monelle!
ja jos oikeesti sua rakastaa (toivon kyllä niin enkä tarkoita pahalla) niin on valmis luopumaan "huonosta suhteestaan" sinun vuoksesi.
Sano hänelle että joko tai, kärsit eniten itse kun pystyisit jatkamaan elämää! Miehellähän on aina se "huonokin" liitto, ei jää kuitenkaan yksin...

Alkuperäinen kirjoittaja sai73:
:headwall: No ehkä tuota olis kannattanut ihan aluks miettiä mihin on ryhtymässä :headwall:

Kiitos, arvokkaasta mielipiteestäsi!! Tiedän kyllä, että jos alkaa pitämään suhdetta naimisissa olevan miehen kanssa, että se ei välttämättä aina ole helppoa... mutta en voinut tietää silloin, että asiat menee näin hitaasti eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen vai onneton:
:headwall: No ehkä tuota olis kannattanut ihan aluks miettiä mihin on ryhtymässä :headwall:

Kiitos, arvokkaasta mielipiteestäsi!! Tiedän kyllä, että jos alkaa pitämään suhdetta naimisissa olevan miehen kanssa, että se ei välttämättä aina ole helppoa... mutta en voinut tietää silloin, että asiat menee näin hitaasti eteenpäin.

No kyllä sen järjen pitäis sanoa, että 99% varatuista pettävistä miehistä lupaa kyllä hoidoilleen vaikka kuun taivaalta, mutta mitään ei tapahdu vaikka se avioliitto on muka kamalaa kärsimystä jne. Tekosyitä löytyy aina.

Ei se mene hitaasti,jos vaadit mieheltä valinnan:joko sinä taikka vaimo.
Kukaan ei pakota sua huonossa suhteessa olemaan.
Mieti oletko onnellinen nyt!Jos et ole tee asioille jotain.Eli joko tai ei siltä väliltä.

Mieti oletko onnellinen nyt!Jos et ole tee asioille jotain.Eli joko tai ei siltä väliltä.

Niinpä niin... Tuosta onnellisuudesta sen verran, kun kerroin hänelle, että olen uupunut ja väsynyt yms.. Niin sain vastauksen, että hän ei halua minulle huonoa olotilaa ja haluaa että olen onnellinen...
Miten tässä voi olla onnellinen... Minulle ei enää kohta riitä se, että hän soittaa ja viestittelee aina, ja kertoo miten paljon rakastaa minua yms..

Niinpä niin... Tuosta onnellisuudesta sen verran, kun kerroin hänelle, että olen uupunut ja väsynyt yms.. Niin sain vastauksen, että hän ei halua minulle huonoa olotilaa ja haluaa että olen onnellinen...
Miten tässä voi olla onnellinen... Minulle ei enää kohta riitä se, että hän soittaa ja viestittelee aina, ja kertoo miten paljon rakastaa minua yms..

Kuka se on? Onko heillä lapsia? Jos on lapsia, ajattele niitä pikkuisia, jotka kohta jäävät ilman iskää!

Mä en ymmärrä, miten naiset tyytyy tohon toisen naisen osaan :headwall: :headwall: .
Pitää osata vaatia; mitään suhdetta ei tule, ennen kun ero entiseen muijaan on selvä ja piste. Se on reilua myös sitä entistä vaimoa kohtaan! Kaikki kärsii, kun aletaan noihin suhteisiin naimisissa olevan kanssa!
Hiukan itsekunnioitusta hyvät naiset! Ja sen verran myös sitä "hyvä sisko meininkiä" -kun kerran miehiä aina hyvä veli-touhiusta syytetään, ettei ala suhteeseen toisen oman kanssa! Jos se nyt pettää vaimoaan, niin mietippä miksi se olisoi uskollinen tulevaisuudessa sinulle!

Joo, NIIN ikävästi menee oman akan kanssa, että sitä ei sitten millään voi jättää. Ei vaikka palkintona oisit sinä.

Eikös ton jo pitäis kertoa sulle jotain!

Sorry, mutta vanhaan oot menny.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä en ymmärrä, miten naiset tyytyy tohon toisen naisen osaan :headwall: :headwall: .
Pitää osata vaatia; mitään suhdetta ei tule, ennen kun ero entiseen muijaan on selvä ja piste. Se on reilua myös sitä entistä vaimoa kohtaan! Kaikki kärsii, kun aletaan noihin suhteisiin naimisissa olevan kanssa!
Hiukan itsekunnioitusta hyvät naiset! Ja sen verran myös sitä "hyvä sisko meininkiä" -kun kerran miehiä aina hyvä veli-touhiusta syytetään, ettei ala suhteeseen toisen oman kanssa! Jos se nyt pettää vaimoaan, niin mietippä miksi se olisoi uskollinen tulevaisuudessa sinulle!
Näinhän tuo asia täysin menee!

Mäkin oon ollu "se toinen nainen". En kai koskaan oikein ajatellutkaan miehen jättävän perhettään ... Tuskaista on, tiedän. Itse ajattelin silloin ja sanoinkin, että kun nyt pettää vaimoaan, se ei muuttuisi mihinkään vaikka vaimo vaihtuis. Eli pettäis sitä seuraavaakin. Tiedän miten toi tilanne raastaa, mut mun neuvo on et jätä se mies (ellei saa eroa aikaseks pian) ja ala elämään omaa elämää. Kaikki tuska helpottaa ajan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Mäkin oon ollu "se toinen nainen". En kai koskaan oikein ajatellutkaan miehen jättävän perhettään ... Tuskaista on, tiedän. Itse ajattelin silloin ja sanoinkin, että kun nyt pettää vaimoaan, se ei muuttuisi mihinkään vaikka vaimo vaihtuis. Eli pettäis sitä seuraavaakin. Tiedän miten toi tilanne raastaa, mut mun neuvo on et jätä se mies (ellei saa eroa aikaseks pian) ja ala elämään omaa elämää. Kaikki tuska helpottaa ajan kanssa.

Voitko kertoa enempi siitä suhteesta, jolloin olit toinen nainen... Lupasiko se mies sinulle esim. yhteistä tulevaisuutta? Mihin se suhde sitten kaatui?

Se tykkää susta kyllä, mutta ei halua sun kans sen enempää, hän ei halua jättää perhettään! Sinä olet ehkä tärkeä hänelle (haluaa, että olet onnellinen), mutta perhe on tärkeämpi.

Suosittelen että etsit ihan oman miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanne ukolle kun saa olla kahdessa sängyssä

Toivottavasti käyttää ees kortsua. (vai uskotteleeko se sulle, että vaimon kanssa ei actionia enää ole. Älä nyt niin tyhmä ole, että sellasta uskot)

Tuokin vielä... kun en tiedä asiaa varmaksi, että harrastaako seksiä
vaimonsa kanssa... jos vain saisin jotenkin urkittua tuon tiedon, niin homma olisi selvä minun puoleltani!!!

Jätä se mies...
mitä tyydytystä sä saat että viet joltain miehen..

Omaa miestä yritetään viedä eikä tää oo herkkua...ei todellakaan...
vaikka meillä on asiat nyt solmussa...

toivottavasti ei ole kyseessä mun mies... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Jätä se mies...

Sen voin sanoa, kun katsoin profiiliasi, että ei ole sinun miehesi.

Tämä kyseinen mies on väsynyt omaan liittoonsa, joten minä en ole aiheuttanut heidän liitolleen niitä ongelmia... vaikka omatuntoani kalvaa hyvinkin paljon se, että on suhde naimisissa olevaan mieheen. :(
Mies itse on kumminkin sitä mieltä, että en saa syyttää mistään itseäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Jätä se mies...

Sen voin sanoa, kun katsoin profiiliasi, että ei ole sinun miehesi.

Tämä kyseinen mies on väsynyt omaan liittoonsa, joten minä en ole aiheuttanut heidän liitolleen niitä ongelmia... vaikka omatuntoani kalvaa hyvinkin paljon se, että on suhde naimisissa olevaan mieheen. :(
Mies itse on kumminkin sitä mieltä, että en saa syyttää mistään itseäni.

no hyvä

mä en yhtään neuvoa sua...

Toivottavasti ei ole minun mies... Ja vaikka sitten oliskin niin sinuna pamahtasin ukon kotiin vaatimaan valintaa, vaikka veikkaankin ukon kusettavan molempia, tiedä montako suhdetta sillä on. Toivon toki, että jos tosiaan rakastaa sua, niin jättäs vaimonsa, jotta vaimo pääsisi toipumaan rauhassa tommosen kusipään lähdöstä... Anteeksi...

Yhteistyössä