V
vieras
Vieras
toivottavasti ois mun mies kyseessä saisit pitää ilomielin ton rotjakkeen mulle ihan hyödytön kapistus
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Toivottavasti ei ole minun mies... Ja vaikka sitten oliskin niin sinuna pamahtasin ukon kotiin vaatimaan valintaa, vaikka veikkaankin ukon kusettavan molempia, tiedä montako suhdetta sillä on. Toivon toki, että jos tosiaan rakastaa sua, niin jättäs vaimonsa, jotta vaimo pääsisi toipumaan rauhassa tommosen kusipään lähdöstä... Anteeksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen vai onneton:Sanokaas...onko mulla oikeus tietää, että harrastaako tämä mies
seksiä vielä vaimonsa kanssa... Mä tiedän, olen onneton tapaus!!! :`(
Mulla on vaan tosi paha olla..itkettää eikä ruoka maistu..
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Siis minä en vaan ymmärrä...Jos kerran mies pettää puolisoaan, niin eikö tule mieleen että mies aika todennäköisesti tekee sen uudelle puolisolleenkin? Tottakai joka suhteessa on ihana alkuhuuma, mutta entä sit kun se menee ohi ja arki koittaa? Vai luuleeko se toinen nainen olevansa sitten niin paljon ihanampi ja hehkeämpi kuin sen miehen nykyinen nainen? Siis sittenkin kun arki tulee eteen...Sittenkin kun on oltu pitkään yhdessä... Ja tämä miettiminen siis ihan yleisesti, ei pelkästään tähän juttuun.
Ja minusta ainakin tuntuu, että ei se mies tosissaan mitään eroa taida edes haluta. Jotain tunteita on nykyistä vaimoaan kohtaan oltava, jos ei kerran vieläkään ole saanut sanottua asiaa ja erottua. Ja mies antaa ap:n mieluummin "kärsiä" kuin nykyisen vaimonsa, jonka kanssa kerran menee niin huonosti...
[/quote
Tuosta pettämisestä... ei se aina ole välttämättä niin, että jatkossakin pettäisi. Mielestäni se paljon riippuu ihmisestä itsestään ja myös siitä minkälainen suhde on
ollut siihen omaan aviopuolisoon eli jos ei yksinkertaisesti siitä liitosta ole saanut mitään irti, niin ymmärrän täysin, että kyllä siinä alkaa haluta jotain muutosta elämäänsä... ja silloin tulee väistämättä tuo pettämiskuvio
kysymykseen.
Mutta jos löytää sellaisen ihmisen jonka kanssa on hyvä olla, niin tuskin kaikki miehet ovat heti taas vaihtamassa ja hyppäämässä kukasta kukkaan.
Mutta todellisuudessa.. en jaksa enää tätä kovin pitkään näin, jos ei mitään muutosta ala tapahtumaan...![]()
Mutta kun niitä ongelmia tulee, niistä pitäisi myös selvitä yhdessä, selvittää ne puolison kanssa. Sinä viet mieheltä energiaa, joka hänen pitäisi käyttää oman liittonsa hoivaamiseen, hoitamiseen. Vaikka mies päätyisikin eroon, tulisi hänen hoitaa asiat kuntoon vaimonsa kanssa yhdessä. On niin helppoa paeta ongelmia nauttimaan paremmista hetkistä sen toisen naisen/miehen kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen vai onneton:Ja katsos.. avioliitossa kun tulee ongelmia niin siinä on AINA molemmissa syytä, ei pelkästään vain toisessa. Voin sanoa sen omasta kokemuksestani!!!
Joten minusta tässä on turha alkaa mollaamaan vain toista osapuolta.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen vai onneton:Tuosta pettämisestä... ei se aina ole välttämättä niin, että jatkossakin pettäisi. Mielestäni se paljon riippuu ihmisestä itsestään ja myös siitä minkälainen suhde on
ollut siihen omaan aviopuolisoon eli jos ei yksinkertaisesti siitä liitosta ole saanut mitään irti, niin ymmärrän täysin, että kyllä siinä alkaa haluta jotain muutosta elämäänsä... ja silloin tulee väistämättä tuo pettämiskuvio
kysymykseen.
Mutta jos löytää sellaisen ihmisen jonka kanssa on hyvä olla, niin tuskin kaikki miehet ovat heti taas vaihtamassa ja hyppäämässä kukasta kukkaan.
Mutta todellisuudessa.. en jaksa enää tätä kovin pitkään näin, jos ei mitään muutosta ala tapahtumaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä en ymmärrä, miten naiset tyytyy tohon toisen naisen osaan :headwall: :headwall: .
Pitää osata vaatia; mitään suhdetta ei tule, ennen kun ero entiseen muijaan on selvä ja piste. Se on reilua myös sitä entistä vaimoa kohtaan! Kaikki kärsii, kun aletaan noihin suhteisiin naimisissa olevan kanssa!
Hiukan itsekunnioitusta hyvät naiset! Ja sen verran myös sitä "hyvä sisko meininkiä" -kun kerran miehiä aina hyvä veli-touhiusta syytetään, ettei ala suhteeseen toisen oman kanssa! Jos se nyt pettää vaimoaan, niin mietippä miksi se olisoi uskollinen tulevaisuudessa sinulle!
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä katsoja:Katsoin aikoinaan vierestä kun kaverillani oli suhde ukkomieheen.
Suhde kesti viisi vuotta, jonka aikana mies tietenkin lupasi useaan otteeseen ottaa avioeron, yleensä silloin kun kaverini oli sanonut ettei jaksaisi enää. Oli inhottavaa seurata kuinka toinen odotti kotona jospa mies tulisi tänään käymään, ei voinut meidän muiden kanssa lähteä ulos iltaa viettämään koska pelkäsi et mies kävisi sillä aikaa oven takana.... Mies oli sellaisessa työssä, mikä mahdollisti pyörähtelyt oven takana eli kun teki mieli, niin eiku kaverin oven taakse. Kaverini elämä pyöri kaikki viisi pitkää vuotta tämän miehen ympärillä, mikään puhe ei tehonnut ! Vaikka miehen vaimo synnytti heille yhteisen kolmannen lapsen, niin kaverini ei vieläkään suostunut tajuamaan, ettei se ukko tule koskaan vaimoaan jättämään. Niin hän siinä loppujen lopuksi kävi, että mies jätti kaverini ja elää edelleen onnellisena vaimonsa kanssa, Kaverini on edelleen yksin !
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Kurja ettei sulla ole arvostusta itseesi. Annat miehen käyttää sinua seikkailuunsa,ei tarvi baarista hakea seuraa kun kaipaa vaan on valmiina vara nainen kun omn kanssa ahdistaa. mies olisi jo jättänyt vaimonsa jos niin aikoisi tehdä.
Vetää sua ihan täysillä ja luultavasti vaimoaankin. Älä anna miehen tehdä noin Et ansaitse noin huonoa kohtelua. Sano miehelle että joko sinä tai vaimo. Jos ei heti eroa niin sillä selvä. älä hyväksy mitään vastausia egttä kun vaimolla niin vaikeaa etten voi nyt jsut kertoa tai muuta paskaa
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:miten tollainen kaukosuhde onnistuu? onko teistä jompikumpi muuttanut tän suhteen aikana vai miten te ootte tavannu ja alkanu sillon vuos sitten suhteilee?
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen vai onneton:Ja sekin vielä kun ei itse voi normaalisti pitää yhteyttä mieheen.. ainoastaan meilin välityksellä![]()