Mitähän tekisin entisen ukkoni kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa

Vieras
La olin juomas kaverini kanssa naispuolisen ja myös ävin baaris niin loppu illasta entinen ukkoni soitti ja kyseli missä olen,kenen kanssa kun hän kuuli minun vierestä kun yksi puolituttu jätkä sano mulle että lopeta se puhelu jo niin entinen ukko alkoi kyseleen kuka se oli&haukku huoraksi.
Sit sano että älä valehtele tiedän että olet ollut jonku kanssa vaikka en ole ollut hänen jälkeen muiden kanssa,hän tietää että rakastan vain häntä&olen sen hänelle sanonutkin ettei mulla ole myöskään muita i8han selvinpäin,no hän ei tietenkään uskonut mua:(
Nykyään hän käy aika useasti baarissa ja just siinä baarissa missä minä yleensä liikun kaveri porukassa jossa on monesti aika paljon jätkiä.
Musta jotenkin tuntuu että hän alkaa oleen ihan sairaan mustasukkainen minusta kun emme ole nähneet 2 viikkoon toisiamme kun asumme tosi lähellä toisiamme niin kai hänellä on ikävä mua tai jotain..'
Hänellä ei ole ketään,eikä myöskään minulla koska rakastan entistä ukkooni niin en pysty oleen muiden kanssa.
Pelkään häntä kyllä vähän kun hän taas uhkaili minua ja san.ettei mun tarvi juoda noin paljon,liikkua missään pihallakaan jne..hän taas saa niin tehä kun san.et saan liikkua missä haluan siitä hän raivosi minulle ja muutastkin..
Miksi hän käyttäytyy noin mua kohtaan vaikka en ole hänelle tehnyt mitään ja emme enää seukkaa siitä on 8kk aikaa jo.

Onkohan sitten niin mustasukkainen vai onko hänellä sitten ikävä minua!!??
Haluasin olla hänen kanssaan mut,hän komentelee mua koko ajan ja en saa käydä missään.
Meillä on sellasia riitoja mistä ei päästä yhteis ymmärrykseen ehkä koskaan eli hän on suuttunut mulle ja minä hänelle.
Olemme aika jääräpäitä molemmat joten periksi ei anneta helposti toisillemme.
Hän on härkä ja minä kauris.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
Unohda exäs!!! Klisee, mutta maailmassa on vapaita miehiä vaikka millä mitalla :p B) .

Haluaisin olla hänen kanssaan,mutta en ole varma miten sitten suhteemme voisi kehittyä eteenpäin kun hän on niin omistushaluinen minusta vieläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siul ei taia ap olla lapsia exäs kanssa? :whistle:

Juu ei ole ei lapsia.Oli tulos yli puoli vuotta sit mut meni kesken ja hän syyttää siitä mua.

osanottoni keskenmenosta :hug: mutta samalla huokaan että on hyvä ettei teillä ole yhteistä lasta...

Mä sanoisin että haistata sille kundille pitkät ja jatka elämääsi. Jos vaikka rakastaisikin, kovin on erikoinen tapa osoittaa tunteensa haukkumalla huoraksi jne. Tietysti, jos haluat suhteen jossa sua ei kunnioiteta pätkääkään... Siinä tapauksessa lycka till.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä sanoisin että haistata sille kundille pitkät ja jatka elämääsi. Jos vaikka rakastaisikin, kovin on erikoinen tapa osoittaa tunteensa haukkumalla huoraksi jne. Tietysti, jos haluat suhteen jossa sua ei kunnioiteta pätkääkään... Siinä tapauksessa lycka till.

Näin. Eikä mitkään horoskooppijutut vaikuta tähän yhtään mitään. Narsisti mikä narsisti. Omistushaluinen ja mustasukkainen.
Rakastatko oikeasti tuolla tavalla sinua kohtelevaa? Vai haluatko vaan rakastaa? Luuletko että rakastat?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
miks tossa otsakkeessa puhutaan "entisestä miehestä"-- mä en sellasta tunnistanu ap:n tekstistä..

On entinen mies,mut me vaan jostain kumman syystä emme pysty oleen erossa toisistamme ja nähdään toisiamme vaikka välteltäs ja jompi kumpi tulee jutteleen toiselle,mut ei me joka kerta tapella kun puhutaan asioista,jos hän hermostuu jostain että vahingossa san.hänelle että juopoteltiin tuossa poikaporukassa niin hän saa skitso kohtauksen ja hermostuu minulle..

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Näin. Eikä mitkään horoskooppijutut vaikuta tähän yhtään mitään. Narsisti mikä narsisti. Omistushaluinen ja mustasukkainen.
Rakastatko oikeasti tuolla tavalla sinua kohtelevaa? Vai haluatko vaan rakastaa? Luuletko että rakastat?

Onkohan sitten tuollainen narsisti

Yhteistyössä