Mitähän toi naapuri meinaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Eli meidän naapuri tervehtii miestäni muttei juurikaan minua, autosta saattaa huiskutella oikeen miehelle. Miehen kanssa usein juttelee pitkät tovet, minä kun saavun paikalle niin puhe loppuu ja naapuri kaikkoo. Mitään en ole kyseiselle henkilölle kyllä tehny kun en tosiaan ole puheissakaan juuri ollu. Mieli tekis kysyä että miks on semmonen mutta en oikeen sitten kehtaa.
Mieheltä sitten olen kysyny joskus että mitä se jutteli jne. Ihan tavan asioita on puhunu.
En oletakaan että pitäis aina olla suu vaahdossa selittämässä mutta jotenkin mua häiritsee tuo käytös.

Perheellinen nainen on itsekin niin ihmettelen vähän asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:
Kummallinen naapuri sulla. Ettei vaan olis munahaukka :kieh:

En sen tarkemmin tiedä mutta välillä tympii kun selittää kaikenmaailman juttuja tuolla ja sitten kun menee paikalle niin häippäsee. Se huiskuttaminen mua suorastaan ärsyttää, ettei vois normaalisti moikata vaan pitää huitoo oikeen kunnolla. Mua ei edes ole näkevinään jos kaupassa vaikka vastaan kävelee.

Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:
Jotain outoa tuossa on :/

Itekin pidän vähän outona tommosta. Ajattelin että yrittääkö se tuota ukkoo vikitellä vai mitä. Mies itekin ihmetelly et mikä tota naapuria riivaa kun häipyy samantein paikalta jos minä tuun.

Mun äitin naapurit on ihan samanlaisia, juttelee sen ukolle mut kaikkoo samantien jos äiti tulee ja eivät voi edes tervehtiä. Näin on ollut ihan siitä saakka kun sinne muutti, ja syytä ei tiedetä.

No mun mielestä tossa on takana jotain, että toi akka on ihastunu tms. Mitäpä jos ens kerralla meet ihan rehellisesti MIEHESI läsnäollessa, juttelemaan et mistä kiikastaa? Ja niin, että tosiaan miehesikin kuulee ja on tukena. Jos mua ei tervehtisi, niin meillä mentäis niin ettei sit meistäkään kumpikaan tervehdi eikä juttele. Tosi kettumaista käytöstä mun mielestä. Ja voi olla ihan yhtä veemäinen takas, jos toinenki on. Eli jos ei ala tervehtimään, niin eipoä miehesikään hänelle enää juttele ja tervehdi. Ja kun syytä kysyy, niin kerrotaan että mitäs jos vaimoakin kelpais tervehtiä.

Selkeestihän tossa on jotain takana. Jos ei muuta, niin kateutta ihan pelklästään sinua kohtaan. Sulla voi olla jotain sellasta, mitä tällä ei ole. Onko muiden naapureiden kans ongelmia?

sama juttu tääläkin!!! kaikki naiset kyllä ukolle puhuu ja mä kun tuun vastaan niin hädintuskin edes tervehditään!! joskus tekis mieli mennä naaman eteen ja huutaa että päivää!!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No mun mielestä tossa on takana jotain, että toi akka on ihastunu tms. Mitäpä jos ens kerralla meet ihan rehellisesti MIEHESI läsnäollessa, juttelemaan et mistä kiikastaa? Ja niin, että tosiaan miehesikin kuulee ja on tukena. Jos mua ei tervehtisi, niin meillä mentäis niin ettei sit meistäkään kumpikaan tervehdi eikä juttele. Tosi kettumaista käytöstä mun mielestä. Ja voi olla ihan yhtä veemäinen takas, jos toinenki on. Eli jos ei ala tervehtimään, niin eipoä miehesikään hänelle enää juttele ja tervehdi. Ja kun syytä kysyy, niin kerrotaan että mitäs jos vaimoakin kelpais tervehtiä.

Selkeestihän tossa on jotain takana. Jos ei muuta, niin kateutta ihan pelklästään sinua kohtaan. Sulla voi olla jotain sellasta, mitä tällä ei ole. Onko muiden naapureiden kans ongelmia?

Ei oo mitään ongelmaa muiden kanssa, vaikkei nyt hirveitä jutustella mutta puhutaan kuitenkin ja tervehtii kyllä kaikki muut muttei tuo naapuri. Miehelle sanoinkin että jos et sille jutteliskaan kun seuraavan kerran tulee. Ei oikeen pitäny ajatuksesta, sano että jos se haluaa olla tommonen niin antaa olla että ei viittis alkaa samanlaiseks. sitten ehdotti että mun pitäis tolle naapurille sanoo. Mutten jotenkin kehtaa. Mua häiritsee olla tommosen naapurina, ja onpa tosi kivaa kesälläkin aikaansa viettää takapihalla jos naapuri on tota luokkaa.

No, eikö tuo vähä osoita, ettei toisaalta sun miestäs kiinnosta se, että tämä nainen loukkaa sua joka päivä? Tuohan on siis toisin sanottuna sama asia, kun tulis kintuille kusemaan! Mun mielestä olisi ehkä oikeestaan paras, kun sinä olisit miehen seurassa ja tämä miehesi kysyisi, että mikä on kun ei voi tervehtiä vaimoa. Sillon se olisi oikeesti iso nolaus, ja sellaisen sen pitäis ollakin, että jotain tapahtuu. Meinaatteko oikeesti katella tommosta naapuria seuraavat x vuotta?

Minä oon sitä mieltä, että joko tervehditään kaikkia tai jos tommoseks ryhdytään, niin sitten ei täältäkään tervehditä. Ehkä sun miehesi mielestä on kiva jutella tän naikkosen kans. Luokitteletko hänet kauniiksi tai kauniimmaksi kuin sinä?

Noh, ite vetäisin tosta kyllä herneet nenään ja juttelisin useamman ihmisen kuullen tämmösen akan kanssa, että mikä mättää.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No, eikö tuo vähä osoita, ettei toisaalta sun miestäs kiinnosta se, että tämä nainen loukkaa sua joka päivä? Tuohan on siis toisin sanottuna sama asia, kun tulis kintuille kusemaan! Mun mielestä olisi ehkä oikeestaan paras, kun sinä olisit miehen seurassa ja tämä miehesi kysyisi, että mikä on kun ei voi tervehtiä vaimoa. Sillon se olisi oikeesti iso nolaus, ja sellaisen sen pitäis ollakin, että jotain tapahtuu. Meinaatteko oikeesti katella tommosta naapuria seuraavat x vuotta?

Minä oon sitä mieltä, että joko tervehditään kaikkia tai jos tommoseks ryhdytään, niin sitten ei täältäkään tervehditä. Ehkä sun miehesi mielestä on kiva jutella tän naikkosen kans. Luokitteletko hänet kauniiksi tai kauniimmaksi kuin sinä?

Noh, ite vetäisin tosta kyllä herneet nenään ja juttelisin useamman ihmisen kuullen tämmösen akan kanssa, että mikä mättää.

Tää lähtee heti kun paikalle ilmestyn niin en oikeen saa edes tilaisuutta kysyä, ja jotenkin noloo mennä huutelemaan että hei olis asiaa vähän. Mies ei oikeen ymmärrä että mua haittaa, pitää ihan turhana koko asiaa. Olen toisen naapurin kanssa asiasta puhunu, sekin sano että on vähän outo tapaus tää koko nainen.

Mieli ei tekis kattella tommosta mutta minkäs sille tekee, jos ei halua tervehtiä minua kun pitkin hampain niin sitten ei. Mies nyt puhuu kaikkien kanssa niin kun minäkin, eikä ilmeisesti osaa ajatella että mua tosiaan loukkaa ja ärsyttää tommonen käytös naapurilta.

Onhan tuo ihan nätti että ei siinä mitään, en sitä uhkana kyllä pidä. Käytös on vaan ärsyttävää. saa helposti ylimielisen kuvan.

Tänään taas vaihteeks häippäs naapuri kotiaan kun minä menin pihalle. Hänen miehensä sitten tuli tupakoimaan niin aloin hänelle puhumaan. Juttelin niitä näitä siinä, on aika hiljaista sorttia vissiin tuo naapurin mies mutta kyllä se sentään puhu. Siinä vaivihkaa sitten kysäsin että olenko jotain joskus vaimolles tehny kun tuntuu vähän että ei oikeen minua siedä. Mies meni niin nolon näköiseksi ja änkötti että en minä tiedä, kysy siltä.
Ei ole näkyny aamun jälkeen mutta pitää kysästä, mua sen verran haittaa tämä.

Oma mies nyt ei tykänny yhtään kun menin kyselemään, että mitä se mua nyt haittaa jos naapuri ei puhu. No kun kuitenkin lärpättää ja huiskuttelee miehelle niin minusta on vaan outoo.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Tänään taas vaihteeks häippäs naapuri kotiaan kun minä menin pihalle. Hänen miehensä sitten tuli tupakoimaan niin aloin hänelle puhumaan. Juttelin niitä näitä siinä, on aika hiljaista sorttia vissiin tuo naapurin mies mutta kyllä se sentään puhu. Siinä vaivihkaa sitten kysäsin että olenko jotain joskus vaimolles tehny kun tuntuu vähän että ei oikeen minua siedä. Mies meni niin nolon näköiseksi ja änkötti että en minä tiedä, kysy siltä.
Ei ole näkyny aamun jälkeen mutta pitää kysästä, mua sen verran haittaa tämä.

Oma mies nyt ei tykänny yhtään kun menin kyselemään, että mitä se mua nyt haittaa jos naapuri ei puhu. No kun kuitenkin lärpättää ja huiskuttelee miehelle niin minusta on vaan outoo.

Aivan oikein sä mun mielestä teit. Tsemppiä! =)

sainpa tänään kerrottua asiani naapurille, ei mitenkään hyvin asiaa ottanu ainakaan. kysyin että olenko tehny jotain, ja että eikö olis kuitenkin kivempaa kun näin naapureita ollaan ettei olis mitään kitkoja. Sillon kun muutettiin niin oli ajatellu että en ole mikään kiva naapuri kun en tykänny että heidän koiransa juoksee meidän pihassa, mieheltä oli kysyny sillon niin mies oli sanonu että ei se haittaa, ja minulta kysy niin sanoin että mieluummin ei koska pelkään koiria.
Tuon takia sitten alkanu käyttäytymään minua kohtaan näin, enpä usko.
Selitin kyllä että en pahalla varmaan sanonu, ihan kohteliaasti mielipiteeni sillon esitin.

Niin myrtsinä oli tossa koko ajan, että enhän minä nyt kaikkia voi nähdä ja aina olla käsi pystyssä. Juupa juu....

Taisin saada ainakin nyt kitkaa aikaseks.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mitäs ootte mieltä, voisko muka johtua tuosta koira jutusta?

Ei , voi. Jotain sillä ihmisellä on pään sisällä vinossa . Ei voi kaikkia huomata ja paskat sanon minä, Kuullosti niin yhdeltä naiselta jonka tunnen , ei varmaan sama kuitenkaan ,niin pöljä ihminen oikea kuningatar olevinaan, silti todistetusti aivan törppö.

Yhteistyössä