Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:mä tykkään, ihan kiva. Mä tosin itse haaveilen Kannustalosta: Rauhalasta tai Aurorasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Musta aivan ihana, mutta hinta hirvittää :/
Alkuperäinen kirjoittaja immu:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:mä tykkään, ihan kiva. Mä tosin itse haaveilen Kannustalosta: Rauhalasta tai Aurorasta.
Meille tulee tuo Rauhala![]()
Alkuperäinen kirjoittaja immu:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:mä tykkään, ihan kiva. Mä tosin itse haaveilen Kannustalosta: Rauhalasta tai Aurorasta.
Alkuperäinen kirjoittaja m:kaareva seinä on haastava sisustamisen kannalta hukkatilaa
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Musta aivan ihana, mutta hinta hirvittää :/
taloa suunnitellaan rakennettavaksi ja tonttikin on...hinta tulee noihin luokkiin tai ei ihan mut se 200 menis ainakin.. :/ eikä sillä saa autotallia jne..
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Onko tuo kallis? Vai onko hinta kohdallaan sijaintiin nähden?
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja immu:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:mä tykkään, ihan kiva. Mä tosin itse haaveilen Kannustalosta: Rauhalasta tai Aurorasta.
Oi, ihanan talon varmasti "saatte". Minkä kokoisen teette ja onko katto mansardi vai harja? Me emme ole vielä tarjouksia edes pyydelleet ja vähän mietityttääkin, kun joka puolelta kuulee juttua, että ne Kannustalot on niiiin kalliita....
Alkuperäinen kirjoittaja faktaa:VELAKSIKO MEINASIT OSTAA? Hyppäätköhän liian isoihin saappaisiin.