Mitäkähän meillä on yöllä tapahtunu?

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Aamulla herättiin, mies oli nukkumassa tyynyn ja peiton kans lattialla, ja mie nukuin pää jalkopäässä sängyssä. Yöpöydälle oli ilmestyny piimäpurkki, juomalasi oli sängyssä, tyhjänä onneksi.
Koko talo oli valaistu, joka paikassa valot päällä, jääkaapin ovi auki ja radio päällä.

Miehen arvio kaikesta, mie olen kävelly unissaan. Mut se ei selitä sitä miks ukko parka oli hylättynä lattialla nukkumassa :laugh: Yleensä se herrää jos mie lähen vaeltaan, joten kai se olis nytki heränny... :whistle:

Unissaan kävelyä minäkin veikkaisin. Jos se ollut mies tällä kertaa ja mennyt lattialle vahingossa nukkumaan. Mä olen herännyt täkin kanssani vannastakin aikoinaan.

Ohhoh :D Mä muuten voin kertoa ettei se ulko-ovien lukitseminen välttämättä auta.. Siskon poika meni kiltisti yks ilta omaan sänkyyn nukkumaan, vaan niin jossain vaiheessa yötä ovikello soi ja kun sisko meni avaamaan tää poika seisoi boxerit jalassa siellä ja pyysi päästä sisälle takas nukkumaan :whistle: :laugh:

Te ootte kävelleen kimpassa unissaan :)

Mun kaveri oli exänsä kanssa molemmat melkoisia unissamelskaajia. Tajusivat eräänäkin aamuna herätessään, että ovat yrittäneet yöllä vaihtaa verhoja makkarin ikkunaan.. Oli nimittäin erikoisemmat verhotangot, joiden alasottoon tarvitsi kaksi ihmistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Aamulla herättiin, mies oli nukkumassa tyynyn ja peiton kans lattialla, ja mie nukuin pää jalkopäässä sängyssä. Yöpöydälle oli ilmestyny piimäpurkki, juomalasi oli sängyssä, tyhjänä onneksi.
Koko talo oli valaistu, joka paikassa valot päällä, jääkaapin ovi auki ja radio päällä.

Miehen arvio kaikesta, mie olen kävelly unissaan. Mut se ei selitä sitä miks ukko parka oli hylättynä lattialla nukkumassa :laugh: Yleensä se herrää jos mie lähen vaeltaan, joten kai se olis nytki heränny... :whistle:

Kannattaa vähentää sitä sekakäyttöä..

Alkuperäinen kirjoittaja absintti:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

Kannattaa vähentää sitä sekakäyttöä..

Mulla on kyllä vahva lääkitys mut sekasin en vedä mittään.

Yhteistyössä