Mitäköhän kivaa keksisi 5 kk vauvan kanssa nyt kun mies harrastuksissa ja töissä paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vanessa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vanessa"

Vieras
Meillä kohta 5 kk vauva joten tuntuu, että aika paljon ollaan kotona. Toki päivittäin ulkoillaan ja nähdään kavereita harvoin kun kaikilla näin kesällä paljon menoja. Jotenkin vain tuntuu, että monet päivät kuluvat kun odotan miestä töistä tai harrastuksista kotiin. Tekee 10 h työpäiviä ja siihen reilu tunti matkoihin päälle. Siksi tämä järjestely, että saa "ylimääräisiä" vapaita harrastustavarten. Tänäänkin lähti harrastuksentakia reissuun aamusta ja tulee su iltana kotiin. Nytkin on kaksi viikonloppua peräkkäin pe-su pois kotoa ja sitten taas viikonpäästä siitä samahomma ja arkisin on töiden takia reilu 11 tuntia pois ja saattaa nähdä kavereita töiden jälkeen.

On ihanaa olla vauvan kanssa mutta jotenkin kaipaan myös aikaa jolloin mieheni olisi meidän kanssa tai muuta aikuista seuraa enemmän. En tiedä johtuuko siitä kun itseäni ei raskaudenloppupuolella huvittanut paljoa käydä missään kun supisteli paljon jo hitaassa kävelyssä ja nyt kun imetän ja mies poissa paljon en ole vielä käynyt ilman vauvaa missään. Jotenkin siis kaipaisin jotain kivaa tekemistä minulle ja vauvalle kun tuntuu, että päivät kuluvat vaunulenkeillä, ruokakaupassa ja harvemmin tuttuja nähden.

Mulla on 6kk ja nyt olen taas oma energinen ihminen ja en tiedä mitä tässä nyt pitäs keksiä. Kohta aukee taas asukaspuisto jos sinne menis, mut eihän toi vauva siellä mitään voi vielä tehdä. Tulee kyllä tylsää.

Yhteistyössä