Mitäköhän laittaisin tolle 5-veelle ulos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deleted member 70007
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Deleted member 70007

Vieras
Aargh, mä en millään keksi mitä laitan 5-vuotiaalle ulos. Siksi käännyin taas palstan puoleen. Eli pihalla ei juurikaan tuule mutta ei aurinkokaan paista. Tummia pilviä siis meidän ilmatilassa. Toisaalta taas lämmintä 20 astetta. Tuottaa päänvaivaa tämä, auttakaa mua hädässä!
(Auttakaa edes lasta paleltumasta tai saamasta lämpöhalvausta)

[QUOTE="...";24044146]Mun 5-v pukee itse. Katsoo mikä ilma, käy parvekkeella miettimässä onko lämmin vai kylmä ja ehdottaa itse vaatteensa.[/QUOTE]

Reipas lapsi kyllä. Ihanaa että noin omatoiminen ja miettiväinen :)
Tämä yksilö on tällä hetkellä omakotitalossa ja jos hänet päästäisi terassille lähtisi pihalle juoksemaan sukkasilleen. Eikä usko yhtään mitään. Hän ehdottaisi itse vaatteeksen prinsessamekon, niinkuin aina. En oikein luota hänen vaatteidenvalitsemiskykyyn :D

meillä 2 ja 3 vuotiaat paineli just takapihalle ihan sisävaatteissa eli college-housut ja pitkähihainen t-paita. täällä ei ainakaan kovin lämmin ole, mut ei vielä tuule niin et tarttis mitää pukuja päälle. meillä kyllä pienempikin ilmoittaa kylmästä, kuumasta ei kumpikaan ole koskaan vielä sanonut.

[QUOTE="vieras";24044194]meillä 2 ja 3 vuotiaat paineli just takapihalle ihan sisävaatteissa eli college-housut ja pitkähihainen t-paita. täällä ei ainakaan kovin lämmin ole, mut ei vielä tuule niin et tarttis mitää pukuja päälle. meillä kyllä pienempikin ilmoittaa kylmästä, kuumasta ei kumpikaan ole koskaan vielä sanonut.[/QUOTE]

Tää neiti sanoo kyllä kuumasta mutta kylmästä ei koskaan.

No just olin mun 4vuotiaan kanssa ulkona, pojalla päällä caprit ja pitkähihainen. Ulkona näyttäs olevan 16,5 astetta ja pilvistä, mutta aika hiostava ilma. Ei ollut pojalla kuuma eikä kylmä.

Uusimmat

Yhteistyössä