V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:50-60? voisin ehkä maksaa, jos oikeasti ovat hienot jne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja --:mä en mistää farkuista maksais varmaa 50e enempää, koska se on typerä joka maksaa, ei se joka pyytää... ja useinkin farkuissa joutuu maksamaan vai merkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:50-60? voisin ehkä maksaa, jos oikeasti ovat hienot jne![]()
Tehdäänkö heti kauppoja?
ne oikeesti on hienot ja makeet jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Olisi juuri mun koko 50? voisin maksaa.Löytyy kuvaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Olisi juuri mun koko 50? voisin maksaa.Löytyy kuvaa?
Juu, löytyy kuva! Mä en osaa tänne linkittää, oisko sähköpostiosoitetta?
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Olisi juuri mun koko 50? voisin maksaa.Löytyy kuvaa?
On mutta en viitsi tänne laittaa kun mun nimi komeilee kokonaisuudessaan siinä
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Olisi juuri mun koko 50? voisin maksaa.Löytyy kuvaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Olisi juuri mun koko 50? voisin maksaa.Löytyy kuvaa?
Ok...
Osaisitko neuvoa miten linkitän kuvan tänne?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:[
www.aijaa.com
selaa
valitse kuva
lataa
kopioi linkki, jossa näkyy vain yksi osoite (edessä lukee BBCODE 2: )
liitä tänne
poista siitä ne url-merkinnät