mitäköhän tän asian kanssa tekis (koira-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mettiäinen

Aktiivinen jäsen
10.10.2005
1 491
0
36
mun pulmana on nyt meijän naapurin 7-vuotias poika.

Tää poika on kiusannu meijän koiraa,tökkiny kepeillä ja lasten haravalla ja koiran ollessa kytkettynä pihapuussa käyny härnäämässä sitä.

Tästä ollaan nyt sille sanottu ja jatkuu edelleen.

Mietin vaan että pidänkö sille vielä kunnon puhuttelun vai meenkö suoraan vanhemmille siitä sanomaan.

Eniten pelottaa se että koira saa joku päivä siitä tarpeekseen ja puree tai hyppää sen kumoon.Ja se että meille tullaan esittämään sitten lopetusvaatimuksia.

Koira on kuitenkin vielä nuori,1-vuotias ja isokokoinen.

Menisin pojan kotiin ja haluaisin koolle sekä pojan että hänen perheensä.

Olet jo kuitenkin jonkun kerran huomattanut tai siis varoittanut pojua, ja nyt on sitten ihan hänen oman turvallisuutensa takia käytävä asia läpi kotiväen kanssa.

Mitäs asiaa ylipäänsä naapurin pojalla on teidän pihaan ilman lupaa? Kannattaa mennä ihan suoraan sanomaan vanhemmille, ehkä eivät edes tiedä että poika käy koiraa härkkimässä.

Mä olisin ärjässy kunnolla jo ensimmäisestä kerrasta. :whistle: Muutenkaan vierailla mukuloilla ei oo mitään asiaa meidän pihaan ellei oo meiän muksujen kanssa, tai muuten kylässä. Mutta asiaan, menisin heti keskustelemaan vanhempien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs asiaa ylipäänsä naapurin pojalla on teidän pihaan ilman lupaa? Kannattaa mennä ihan suoraan sanomaan vanhemmille, ehkä eivät edes tiedä että poika käy koiraa härkkimässä.

ollaan sovittu naapurin kanssa että saa tulla jos meijän poikakin on pihalla,koira on silloin yleensä sisällä.

Tätä tökkimistä tapahtuukin silloin kun kuvittelee et me ei nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Mä olisin ärjässy kunnolla jo ensimmäisestä kerrasta. :whistle: Muutenkaan vierailla mukuloilla ei oo mitään asiaa meidän pihaan ellei oo meiän muksujen kanssa, tai muuten kylässä. Mutta asiaan, menisin heti keskustelemaan vanhempien kanssa.

Noi naapurin muksut on saanu tulla meijän pihalle kans jos ollaan ite pihalla tai poika on.

Mä uhkasin kerran yhdelle tytölle mennä kertomaan sen isälle mitä se meidän juoksunarussa olleelle koiralle teki niin se loppui. Tyttö oli jotain 9 - 10 v. Kehui että miten heidän isällä on koiria niin kysyin et saatkos sinä niitä kiusata ja jos ei lopu niin menen kertomaan. Kerran löytyi katkennut suksisauva keväällä pihalta. Sit muutettiin maalle ja nyt on koirilla iso tarha. Satuin vain kerran olemaan kotona kipeänä niin näin kun kiusasi kepillä. Koira oli silloin jotain 4 - 5 v.

Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Mä uhkasin kerran yhdelle tytölle mennä kertomaan sen isälle mitä se meidän juoksunarussa olleelle koiralle teki niin se loppui. Tyttö oli jotain 9 - 10 v. Kehui että miten heidän isällä on koiria niin kysyin et saatkos sinä niitä kiusata ja jos ei lopu niin menen kertomaan. Kerran löytyi katkennut suksisauva keväällä pihalta. Sit muutettiin maalle ja nyt on koirilla iso tarha. Satuin vain kerran olemaan kotona kipeänä niin näin kun kiusasi kepillä. Koira oli silloin jotain 4 - 5 v.

mä oon sille vaan sanonu et ei saa ja mies myös.Meinaan kyllä et kun nyt kotiutuvat niin meen käymään ja kerron et mitä on tapahtunu.

Sama juttu oli viime kesänä mut sillon se loppu kun siitä sanottiin.

Tää poika sano mulle viime kesänä et kun mun isä on metsästäjä niin mun ei tarvii kunnioittaa eläimiä ja saan tehdä niille mitä haluun. Sillon kyllä pidin puhuttelun ja sanoin että et todellakaan saa. :kieh:

Yhteistyössä