Mitäköhän tässä nyt oikeasti kuuluis tehdä, kertokaa ihmeessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Anoppi inhoaa minua siis mitä luultavammin hyvin syvästi. Kerroin tässä taannoin asiasta, kaivakaa linkki esiin jos kiinnostaa sitä lukea.. tässä siis jatkoa. Mies ja anoppi on keskustellu tekstiviestien välityksellä.. mies lähetti viestit mulle ja opinpa taas asioita.. 1) Anoppi ei kuulemma ole poikaansa pettynyt ihmisenä vaan tapahtuneiden asioiden johdosta. 2) Anoppi määrää, että meidän pitää olla hyvissä väleissä sukulaisten kanssa. 3) Ihmiset kuulemma kovasti ihmettelevät meidän elämää ja toimimista asioissa. 4) Minä kuulemma määrään liikaa ja miehenkin pitäisi kuulemma päättää asioita. Enkä huomioi miehen mielipiteitä. Suomeksi siis: Anoppi on suivaantunut kun ei saa määrätä itse toisten elämää ja päättää miten asiat menevät. Eikä se ymmärrä, että me miehen kanssa olemme molemmat samaa mieltä asioissa, nämä päätökset ei ole mun päätöksiä vaan mieheni myös. Voiko noin infantiilin yksilön kanssa päästä ylipäätään mihinkään lopputulokseen missään vai onko hiukan liian myöhäistä kun anoppi on jo 60 vuotta luullut olevansa fiksu, vaikka on kaikkea muuta kuin sitä??????

Alkuperäinen kirjoittaja v:
lukematta koko tekstiä niin en yhtään ihmettele että inhoo sua..niin mäkin :)

No kerro ihmeessä miksi. On sen verran huono päivä tänään, että sopinee ottaa nyt vastaan kaikki paska. Mullehan se sopii, en enää muista sellaista aikaa etten olis jonkun likasankona toiminut.

Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
tee niinkuin minä anopille bye bye ja tervetuloa oma elämä B) ei kenenkään tarvitse jonkun pillin mukaan tanssia ei sitä kestä kukaan :flower:

Niin tuskin tuolle naiselle kukaan kelpais.. ei sellasta prinsessaa ole olemassakaan! Mut vituttaa toi, että säälii alinomaan poikaansa niinku sillä olis jotain erityisen huonosti kun rakastaa mua..

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

No kerro ihmeessä miksi. On sen verran huono päivä tänään, että sopinee ottaa nyt vastaan kaikki paska. Mullehan se sopii, en enää muista sellaista aikaa etten olis jonkun likasankona toiminut.

sä nyt vaan oot tommonen paskan tärkee olevinas..en voi sietää tommosia ihmisiä

Sinä, kukkaseni, lasket fiksuna, ettei noin äreällä ole kovin pitkää elämään edessään ja annat hymyillen mennä toisesta korvasta poistoon.

Ja ennen kaikkea, et välitä.

(ja taas halin vaikka tiedän ettet yhtään tykkää)

Alkuperäinen kirjoittaja lauantai:
Sinä, kukkaseni, lasket fiksuna, ettei noin äreällä ole kovin pitkää elämään edessään ja annat hymyillen mennä toisesta korvasta poistoon.

Ja ennen kaikkea, et välitä.

(ja taas halin vaikka tiedän ettet yhtään tykkää)

Mikä se pahan tappais?? No mut jospa mä ylpeänä ihmisenä (anoppi on noinkin minusta sanonut) odotan, että jossakin kohtaa se on anoppikin vielä avuton. Että kosto elää.. Eiku oikeesti, hajunraon ottaminen olis huomattavasti helpompaa jos ei perkule vieköön asuttais niin vitun lähekkäin. Ottakaapa kaikki nuoret vaimot oppia! Sopiva välimatka anoppiin on sellaset viitisensataa kilsaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

sä nyt vaan oot tommonen paskan tärkee olevinas..en voi sietää tommosia ihmisiä

Millanen ihminen on paskan tärkee?? Mä kun en oikeestikaan tiedä millanen sellanen on??

Yhteistyössä