F
Fleur de la Cour
Vieras
Anoppi inhoaa minua siis mitä luultavammin hyvin syvästi. Kerroin tässä taannoin asiasta, kaivakaa linkki esiin jos kiinnostaa sitä lukea.. tässä siis jatkoa. Mies ja anoppi on keskustellu tekstiviestien välityksellä.. mies lähetti viestit mulle ja opinpa taas asioita.. 1) Anoppi ei kuulemma ole poikaansa pettynyt ihmisenä vaan tapahtuneiden asioiden johdosta. 2) Anoppi määrää, että meidän pitää olla hyvissä väleissä sukulaisten kanssa. 3) Ihmiset kuulemma kovasti ihmettelevät meidän elämää ja toimimista asioissa. 4) Minä kuulemma määrään liikaa ja miehenkin pitäisi kuulemma päättää asioita. Enkä huomioi miehen mielipiteitä. Suomeksi siis: Anoppi on suivaantunut kun ei saa määrätä itse toisten elämää ja päättää miten asiat menevät. Eikä se ymmärrä, että me miehen kanssa olemme molemmat samaa mieltä asioissa, nämä päätökset ei ole mun päätöksiä vaan mieheni myös. Voiko noin infantiilin yksilön kanssa päästä ylipäätään mihinkään lopputulokseen missään vai onko hiukan liian myöhäistä kun anoppi on jo 60 vuotta luullut olevansa fiksu, vaikka on kaikkea muuta kuin sitä??????