Mitäköhän toi mies on sivuhistoriasta poistanu-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmittaa vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ite poistelin ennen sivuhistoriaa, koska ärsytti kun tuli miljoona eri sivua aina tyrkylle. Nyt taas tarvin sitä sivuhistoriaa, ku en millään muista mistä se ja se hyvä sivu löyty enkä muista hakusanoja. Ne saa tosi näppäristi sivuhistoriasta, tia usein ei tartte ees sinne asti mennä kun vaan kirjottaa osotepalkkiin jotain.

Meillä ei sivuhistoriaa siis poisteta tämän hyödyn takia. Konetta ei muutenkaan käytä kuin me. Sama koskee hakusanoja, esim. google..ite säännöllisesti ennen ne tyhjäsin. Nyt mulla vaan sattuu oleen tallennettuna salasanat ja muut semmosiin turhiin paikkoihin, niin ei tulis mieleenkään poistaa noita..et jos alkaa liian pitkiksi tulemaan hakusanajonot, niin oon sitten poistanu jonku verran vaan "manuaalisesti"..etten poista kaikkia, ku sit ne poistaa nuo mun tunnukset ja muutki kaikkialta. Ja ei jaksa aina katsoa erikseen, et mikä hitto se oli =D

Mut edelleen oon sitä mieltä, ettei tartte hernettä vetää nenään jos toinen poistaa sivuhistoriaa. Se voi olla ihan jotain muutakin, kuin mitä epäilet (noita nettitreffejä). Hän voi käydä vaikkapa jossain keskustelupalstoilla ja ei halua, että näät kaiken. Varsinkin, jos ootte muutenkin eri mieltä vaikkapa politiikasta tms.

Kuumimmat

Yhteistyössä