mitäpä jos pitäisin koko kevään kirppispöytää ja rahoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavarattaivas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksei?
Mä ajattelin kans laittaa nyt kirppikselle myyntiin joskus ens kuussa kaikkee itselleni turhaa koska jollekin ne voi olla aarteita ja mä saan sitten rahat niistä joita en itse tarvitse :) Kätevää!

[QUOTE="jaahas";29440083]Täällä ne rahat menis ainakin sen pöydän vuokraan, jos viikkokaupalla pöytää pitäis[/QUOTE]

täällä pöytävuokra on 30€/vko. olen kirppistelijä ostajana ja myyjänä, joten laskisin, jos saisin 150€/vkolta, käteen jäisi 120€/vko ja kymmenessä viikossa se on 1200€.
laitoin tuollasen keskiarvon myynnille.myytävää olisi paljon. viimeksi kun pidin viikon pöydän, sain yli 400€ vuokran jälkeen.

Hyvä idea. Tosin tuo 150€/viikkomyynti on aika iso, jos sen meinaa peräti 10 peräkkäisenä viikkona saavuttaa. Ei se tietenkään mikään mahdoton ole, mutta itse en moiseen kyllä mitenkään pystyisi :)

Olen myynyt parhaimmillaan yli 400€ viikko, taisi olla jopa lähemmäs 500€, mutta se oli vain se yksi viikko. Yleensä saan 2 viikon myytipaikalla sellaiset 350€- kulut, eli vajaa 300€ jää käteen. Jos pidän myyntipöytää kuukauden, en kuitenkaan saa vajaata 600 euroa, vaan myynti jää alle 500 euron. Ja mitä pidempään pöytää pidän, sen enemmän myynti hiipuu.

Jos omiin suunnitelmiini kuuluisi rahan kerääminen 10 viikon ajan kirppispöytää pitämällä, vaihtaisin myyntipaikkaa myyntijakson aikana kertaalleen jonnekin toiselle kirppikselle, missä olisi eri kävijät :)

Yhteistyössä