Mitäpä kuuluu?

No jaa työpäivä oli rankka :| mutta onneksi loppupäivä kotona oli jo paljon parempi.:)
Mies teki ruokaa ja saunassa käyty ja rento olo.

Ihan jees.

Sain äsken valmiiksi kolme pipoa, jotka on olleet puolitekoisina piiiiiiitkään. Vähän harmittaa, kun en saanut kiskottua itseäni ulkoilemaan, vaan eipä tuolle nyt enää mitään voi.

Mies on töissä ja poika kirjoittaa huoneessaan kirjaa. Minä katson Idolsia.

Ihan jees.

Sain äsken valmiiksi kolme pipoa, jotka on olleet puolitekoisina piiiiiiitkään. Vähän harmittaa, kun en saanut kiskottua itseäni ulkoilemaan, vaan eipä tuolle nyt enää mitään voi.

Mies on töissä ja poika kirjoittaa huoneessaan kirjaa. Minä katson Idolsia.

Tähän on pakko tarttua; kirjoittaako poikasi kirjaa?

Juu :D. Tämänpäiväisen tarinan nimi oli Risto Räppääjä ja Kesäkurpitsa. Laskin tuossa, että jemmassa on nyt reilu 30 pojan tekemää kirjaa.

Ok, no siinä on poikasi oikein kirjailijanalku :). Noita on hauska lukea varsinkin sitten, kun poika on 30v. Kokemusta on, on äitimuori näyttänyt kaikenlaisia tuherruksia, joita olen polvenkorkuisena vääntänyt. Niitä on näin 35-vuotiaana hauska katsella.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Nyt jo parempaa..

Päivä on mennyt lattioita luututessa,pyykkiä pestessä,sohvaa pestessä,tyttöä pestessä ja vielä normi askareet siihen päälle..
Meidän neiti kaksi v alkoi tänään oksennella,juuri kun ehdin huokaista helpotuksesta,että selvisi sentään yksi muksu.. ( vanhempi oksensi viimeksi viime ke-to välisenä yönä ).

Nyt molemmat lapset nukkuu.
Pienempi tuossa sohvalla vieressä jotta voin tarkkailla koko ajan. :)
Ansaitusti aion tuijottaa Sons of anarchyn ( ellei tilanne muutu ) ja ottaa vastaan niska/hartiahieronnan jonka mies lupas mulle. :)

Ok, no siinä on poikasi oikein kirjailijanalku :). Noita on hauska lukea varsinkin sitten, kun poika on 30v. Kokemusta on, on äitimuori näyttänyt kaikenlaisia tuherruksia, joita olen polvenkorkuisena vääntänyt. Niitä on näin 35-vuotiaana hauska katsella.

Voi, kun voisi tallentaa vielä sen tunnelmankin, joka kirjojen rustaamisen aikaan meillä aina on. Äärimmäistä keskittymistä. Meidän yläkerrassa asuu ihan oikea kirjailija, ja on hupaisaa seurata, kuinka poika samastuu häneen. Joskus pihalla keskustelevat niin asiantuntevasti kirjoittamisesta :D.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Ai niin, pitää vielä mainita, että sain harkkapaikassa elämäni ekan käsikirjoituksen teknisen toimittamisen ensimmäisen vaiheen päätökseen. Viikko siihen meni, mutta kannatti! Seuraavaksi sitten rakenteen kimppuun :).

Tykkään ihan valtavasti tuosta kustannustoimittajan hommasta. Kaveri taas kertoillut totuuksia yläkoulumeiningistä - en ikävöi yhtään.

Ihan paska päivä. En muista koska olis ollu näin perseestä.

Rankka työpäivä, lunta ja paskaa. Liikaa lunta ja liikaa paskaa. Ja mönkijässä huono akku.

Ja kotiin tullessa märät sukat, eikä kersat antanu mun nukkua päiväunia. Ja olis pitänyt leipoa kakkupohja, mutten jaksanut. Huomenna sitten.

Päätin, että pidän ens viikolla hiihtolomaa. Jolloin en todellakaan hiihdä, enkä edes lomaile, mutta suostun tekemään vain ja ainoastaan tosi kivoja töitä, enkä huoli ollenkaan edes mitään keskivertokivoja duuneja.

Ai niin, pitää vielä mainita, että sain harkkapaikassa elämäni ekan käsikirjoituksen teknisen toimittamisen ensimmäisen vaiheen päätökseen. Viikko siihen meni, mutta kannatti! Seuraavaksi sitten rakenteen kimppuun :).

Tykkään ihan valtavasti tuosta kustannustoimittajan hommasta. Kaveri taas kertoillut totuuksia yläkoulumeiningistä - en ikävöi yhtään.

Tästä taisimme keskustellakin jossain ketjussa muistaakseni joskus. Tarkat ilmaisut taas mulla :D.
Mutta semmonen mielikuva on, että käsikirjoituksesta ollaan puhuttu.
Onnittelut :) !
Ja minä tein kanssa ennen kouluttajan hommia ja täytyy sanoa, että kyllä myyn paljon miellummin kun koulutan. Ei se opettaminen mitään ruusuista todellakaan ole.

Kiitos hyvää :) Vapaapäivä on mennyt fiilistellessä eilistä Rammsteinin keikkaa, sen verran aktivoiduin iltapäivällä kotoa liikkeelle että kävin tankkaamassa auton ja samalla hakemassa huomisiin illanistujaisiin salaattiaineet + muita tykötarpeita sekä poikkesin Ärrällä lunastamassa yhdet keikkaliput.

Yhteistyössä