V
vieras
Vieras
Minä teen fyyisesti raskasta työtä, mieheni tekee töitä koneella. Kummalakin on viikossa saman verran työtunteja. Minä hoidan lisäksi kaupassa ja asioillakäynnit( mies on käynyt ostaan ehkä jonku karkkipussin tai perunapussin noin vuosi sitten viimeksi, käy kaupassa noin kerran vuodessa. Harrastaa jonkin verran noin 2 iltaa viikossa. Minä autan sukulaisia noin kerran viikossa, lisäksi teen kaikki mitä liittyy lapsiin: esim. kuskaan kavereille, käytän kaupungilla, puistoissa ja uimassa. Lapset 6-12 vuotiaita 3 kappaletta. Ongelma on tämä: Kun tulen kaupasta , pyydän miestäni kaveriksi purkamaan ostoksia, alkaa armoton valitus ja marina, miksi oot ostanu tämän ja tämän miksi taas tuhlaat ei nämä mahu kaappiin yms.. Ja jos on laskunmaksupäivä alkaa kova huuto ja valitus ja haukkuminen miksi on näin paljo laskuja. Joskus sanon että astianpesukone pitäisi tyhjentää kun itse en ehdi. Mieheni makaa sohvalla arkisin kello 16-23 ja hän sanoo että hänellä on todella raskas elämä ja minä olen syypää siihen. Itse iltaisin siivoan pyykkään hoidan elukat ja lapset ja muidenkin asiat. Olen vaan niin lopen kyllästynyt tuohon huutoon. Lisäksi hän paiskoo tavaroita jos ei joku asia miellytä häntä. MIKÄ HÄNELLÄ ON???