Mitäs helvettiä tässä nyt tekis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Opendoor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Opendoor

Vieras
Miehellä on kiertävä loma.
Yleensä.

Nyt työkaveri vaihto pakolla lomansa ja koko systeemi meni sekas.
Mä olin ottan lomat jo sen perusteella, mitä miehellä PITI olla kierron mukaan.
Ja me tarvitaan lomat eri aikaan, koska lapsella on diabetes ja heinäkuussa ei ole päivähoitoa sille, ainakaan ENÄÄ saatavana.

Mun isä on samassa paikassa töissä kun mies, mutta ei suostu siirtää.
Tai mies ei uskalla kysyy.
Mies olis voinu varmistaa lomansa jo ajat sitte, mut siellä on aina tosi vaikeeta noi hommat, ei sais kysellä mitään. Niin SE sanoo.

Mä sanoin, et otetaan sitte 50-50% palkatonta lomaa, pakko sitä lasta on katsoa sellaisten, jotka OSAA pistää ja laskee hiilarit ym.

Mies edotti kaveriaan ja 74v äitiään, jotka ei pistä eivätkä laske ym ym.

Mä sanoin, että otan täällä koeajalla sitte palkatonta, varmaan vakinaistavat mut sen jälkeen, mitä luulette?`
Ja mies sano, että se saa varmaan potkut, kun niillä on heinäkuussa aina kiire.

Vittu.

Mitäs tekis???????

Mä voin maantaina kysyy palkatonta, mutta samalla se tarkoittaa kivaa kuvaa koeajalla JA sitä, että syödään koko kesä sitte kynsiä.
Muutenkin mä tienaan koulujen kesälomien aikaan vähemmän kun talvella.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyppä;23585207:
Kysy hyvä ihminen ensin hoitopaikkaa, selität tilanteen niin tiedä vaikka järjestyisikin!

Siis MIES saisi kysyä ja kertoa lapselleen, että matka peruuntuu, kun se oli varttu sen kiertävän loman mukaan ja eskarilainen joutuu sitte päiväkotiin heinäkuuksi, vaikka piti olla kotona...

MÄ en soita.

Ei o mun virhe.

Stte jos se ei onnistu, niin mä otan sitte lopputilin uhallakin palkatonta, se on muutenkin niin, että pelkkiin päivähoitomaksuihin menis sen viikon- kahden palkka, mitä tarvis lomaa, koska ne ottaa koko kuulta maksun ja mun minimipalkka netto tekee sen 2vkon ajan just suht sen.

Et ei järkee ei.
(Siis meillä on OSA heinäkuuta jo hoidossa, se 2vkoa on kriittinen)

no mä miehenäsi kyllä älähtäsin sille työnantajalle,jos lomat kiertävät niin ovat sitä.Koko systeemi juurikin tasapuolisuuden vuoksi.Ei sun miehes mun mielestä tarvi lomaansa sirtää jonkun toisn takia vaan se toinen järjestää menonsa oman loman mukaan varsinkin kun se on ollut kaikilla tiedossa.
Motä helvetin velliperseitä ihmiset nykyään on kun ei puolusta oikeuksiaan työpaikoilla!

Siis MIES saisi kysyä ja kertoa lapselleen, että matka peruuntuu, kun se oli varttu sen kiertävän loman mukaan ja eskarilainen joutuu sitte päiväkotiin heinäkuuksi, vaikka piti olla kotona...

MÄ en soita.

Ei o mun virhe.

No älä ihmeessä tee yhtään mitään. Ketään täällä se ei kiinnosta. Mitäs jos valittaisit vaan nyt ihan itelles.

[QUOTE="vieras";23585377]no mä miehenäsi kyllä älähtäsin sille työnantajalle,jos lomat kiertävät niin ovat sitä.Koko systeemi juurikin tasapuolisuuden vuoksi.Ei sun miehes mun mielestä tarvi lomaansa sirtää jonkun toisn takia vaan se toinen järjestää menonsa oman loman mukaan varsinkin kun se on ollut kaikilla tiedossa.
Motä helvetin velliperseitä ihmiset nykyään on kun ei puolusta oikeuksiaan työpaikoilla![/QUOTE]

No se on yks pirun velliperse koko äijä ;)

Mut oikeesti, se on.

Sanoo, että ei saa kysyä, mut JOTKUT kyllä näköjään saa vaihdella ja kysyä.

Ja "turhaa valitusta".
Tää nyt on mitä on, ei MULLE turhaa, vaan helvetenmoinen viilaus, että saa jotain järkee tähän.

TIETTY jos tienais jonkun 2000€/kk palkkaa, niin vois palkata vaikka ketä tähän hätään.

Turvaverkkokin olematon.

Yhteistyössä