O
Opendoor
Vieras
Miehellä on kiertävä loma.
Yleensä.
Nyt työkaveri vaihto pakolla lomansa ja koko systeemi meni sekas.
Mä olin ottan lomat jo sen perusteella, mitä miehellä PITI olla kierron mukaan.
Ja me tarvitaan lomat eri aikaan, koska lapsella on diabetes ja heinäkuussa ei ole päivähoitoa sille, ainakaan ENÄÄ saatavana.
Mun isä on samassa paikassa töissä kun mies, mutta ei suostu siirtää.
Tai mies ei uskalla kysyy.
Mies olis voinu varmistaa lomansa jo ajat sitte, mut siellä on aina tosi vaikeeta noi hommat, ei sais kysellä mitään. Niin SE sanoo.
Mä sanoin, et otetaan sitte 50-50% palkatonta lomaa, pakko sitä lasta on katsoa sellaisten, jotka OSAA pistää ja laskee hiilarit ym.
Mies edotti kaveriaan ja 74v äitiään, jotka ei pistä eivätkä laske ym ym.
Mä sanoin, että otan täällä koeajalla sitte palkatonta, varmaan vakinaistavat mut sen jälkeen, mitä luulette?`
Ja mies sano, että se saa varmaan potkut, kun niillä on heinäkuussa aina kiire.
Vittu.
Mitäs tekis???????
Mä voin maantaina kysyy palkatonta, mutta samalla se tarkoittaa kivaa kuvaa koeajalla JA sitä, että syödään koko kesä sitte kynsiä.
Muutenkin mä tienaan koulujen kesälomien aikaan vähemmän kun talvella.
Yleensä.
Nyt työkaveri vaihto pakolla lomansa ja koko systeemi meni sekas.
Mä olin ottan lomat jo sen perusteella, mitä miehellä PITI olla kierron mukaan.
Ja me tarvitaan lomat eri aikaan, koska lapsella on diabetes ja heinäkuussa ei ole päivähoitoa sille, ainakaan ENÄÄ saatavana.
Mun isä on samassa paikassa töissä kun mies, mutta ei suostu siirtää.
Tai mies ei uskalla kysyy.
Mies olis voinu varmistaa lomansa jo ajat sitte, mut siellä on aina tosi vaikeeta noi hommat, ei sais kysellä mitään. Niin SE sanoo.
Mä sanoin, et otetaan sitte 50-50% palkatonta lomaa, pakko sitä lasta on katsoa sellaisten, jotka OSAA pistää ja laskee hiilarit ym.
Mies edotti kaveriaan ja 74v äitiään, jotka ei pistä eivätkä laske ym ym.
Mä sanoin, että otan täällä koeajalla sitte palkatonta, varmaan vakinaistavat mut sen jälkeen, mitä luulette?`
Ja mies sano, että se saa varmaan potkut, kun niillä on heinäkuussa aina kiire.
Vittu.
Mitäs tekis???????
Mä voin maantaina kysyy palkatonta, mutta samalla se tarkoittaa kivaa kuvaa koeajalla JA sitä, että syödään koko kesä sitte kynsiä.
Muutenkin mä tienaan koulujen kesälomien aikaan vähemmän kun talvella.