tekis mieli häipyä täältä niin että hippulat vinkuu!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä jos kuolisinki synnytykseen??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä jos kuolisinki synnytykseen??

Vieras
vitt, lähtis vaan vailla vastuuta!
koko päivä on ollut yhtä huutamista ja komentamista!!
sitten kun itse skarppaat tovin, niin muksut villiintyy ja luulee että äiti on rauhottunut, eikä komenna jos samoja pahoja tekee uudelleen!
ja vitut! sama rumba jatkuu! mies ei ota tikkua ristiin, vaan mollottaa vieressä.
raskaana ollaan, ja suoraan sanoen vituttaa olla!!
miksi teksi enää yhtään klasta, kun ei näitäkään saa ruotuun!!
milloin MÄ saan olla muuta kuin äiti tai vaimo???
sitte jos jotain haluun tehä niin mies kysyy heti ekana et otaks muksut mukaan? tai et kuinka kauan sulla menee??
annan mäkin hänen mennä, enkä kysele heti et otaks muksut mukaan??
sitte mua vituttaa se että mä kostan turhautuneisuuteni ja ärsyyntymiseni lapsiin!!
mitä sitä tekis, jotta mutki huomattais?? millo noi kaikki huomais et mä tarviin kans sitä aikaa, jolloin kukaan ei ole heti kärkkymässä mukaan, tai oletetaan et kyl muksut menee mukaan?? tarviiko mun oikeasti lähteä vaan, ihan yksin vetämään isoine mahoineni, ja toivoa että joku ajais yli. silloinko ne tajuais että kuinka tärkeä mä ehkä oonki??? hulluja ajatuksia ihminen suutuspäissään kylvää. mutta tuntuu että mut on ahdistettu nurkkaan, ja mulla ei saa olla elämää kuin äitinä ja vitu vaimona!!

sori jos on kirjoitusvirheitä, ei kiinnosta tarkistaa, ei jaksa välittää!!!

milloin toi mies ottaa enemmän vastuuta OMITA lapsistaan???
asiasta on sen tuhannen monta kertaa puhuttukki jo, että ärsyttää edes enää mainita asiasta.

Lähde jonnekin yksin. Kun mies kysyy otatko muksut mukaan sanot napakasti EN OTA - SINÄ HOIDAT.
Käy vaikka kahvilla, istuskele rauhassa ja nauti. Shoppaile tai käy kampaajalla.
Iskä saa kotona penskojen kanssa pyörittää muuta kuin peukaloitaan.

Oma tilanne eri, mutta läheltä seuraan samanlaista juttua... Jaksamista, kyllä ne lapset kasvaa isommiks, sit ne ei enää tartte ihan niin kokonaisvaltasesti. Loppuen lopuks aika menee nopeasti!

Tsemppiä!! :hug:

Ja peesaan kyl empathya! Sanosin jopa, et lähde yksin ja ole kokonainen YÖ pois. Mene vaikka ystävän luo, mummolaan tai vaikkapa hotelliin yötä yksin ja nauti!!

Alkuperäinen kirjoittaja empathy:
Lähde jonnekin yksin. Kun mies kysyy otatko muksut mukaan sanot napakasti EN OTA - SINÄ HOIDAT.
Käy vaikka kahvilla, istuskele rauhassa ja nauti. Shoppaile tai käy kampaajalla.
Iskä saa kotona penskojen kanssa pyörittää muuta kuin peukaloitaan.

olen tehnytkin noin, mutta siinähän se juuri..
sitten kun palaan kotiin on täällä toisenlainen helvetti valloillaan.
kahta kauheemmin muksut tappelee, ja kuulemma miehen sanojen mukaan olleet mun poissaollessa ihan nätisti.
ja sitten taas tuntuu siltä että ei se hetki riitä. mun tarttis olla viikon varmaan poissa jotta kukaan näistä tajuais että mitä ne mulle tekee.
ehkö jopa siinä ajassa ne huomais että kuinka tärkeä mä olisinkaan heille, tai miltä ikävä edes tuntuu.
mutta mihi mä niin pitkäksi ajaksi muka voin mennä? ei ole rahaakaan paljoa, ja lapsia mulla iskis ikävä heti parin päivän päästä viimeistään.
ja mitä tällänen raskaana oleva vois edes tehdä? kavereille en voi mennä, koska heillä on omat rumbansa. ja siksi toiseen ajatuski siitä kuinka mies tietäis että olen "ullan"kanssa jossain, niin kismittää.
ok, olen raskaana. joten ei mua kukaan ihailiskaan. joten en ole vaaraksi kellekkään.
sitten ku en ole raskaana, niin mua moralisoidaan siitä että kuinka usein mä meen tanssimaan. sitäkin tapahtuu kerran kuussa..

meni vähän ohi "aiheen".

vituttaa nää hormoonitkin, jotka ajavat ääripäästä ääripäähän!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mahvia:
Tsemppiä!! :hug:

Ja peesaan kyl empathya! Sanosin jopa, et lähde yksin ja ole kokonainen YÖ pois. Mene vaikka ystävän luo, mummolaan tai vaikkapa hotelliin yötä yksin ja nauti!!

Juuri näin ja pikaisesti että ehdit tehdä sen ilman vauvaa tai siis onhan se mukana mutta vielä aika helppo:)

Yhteistyössä