mitäs jos huutis ostaja ei haekaan pakettia postista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lähetin huutopakettina ostajalle ja paketin kulkuahan voi itsekin seurata kohteen sivulta. No nyt on paketti ollut jo viikon perillä toimipaikassa, eikä ostaja ole sitä käynyt vieläkään hakemassa. Ilmeisesti paketista ei tule lappua kotiin,vaan tekstiviestitse ilmoitetaan paketin saapumisesta, jos oikein olen ymmärtänyt? Mitäs jos ostaja ei pakettia haekaan, tuleeko se sitten takaisin minulle? En kyllä jaksa ymmärtää miksi ei joku hae pakettia jonka on jo maksanut :O

jos erehdyksessä poistanut vietsin tai vaikka lapsi käynyt puhelimella (mulle käynyt kerran niin, en tiennyt saaneeni viestiä kun lapsi oli jotenkin onnistunut avaamaan sen)
voisitko ottaa huutajaan yhteyttä? Mulle on ainakin kerran soittanut yks myyjä kun olin maksanut liikaa postareita ja oli sekaannusta.

Näin kävi minullekkin. Ostaja maksoi paketin + postikulut ja kuitenkin kuukauden päästä paketti tuli mulle takasin. Olin ihmeissäni ja hain paketin pois ja siis maksoin tietysti postikulut. Lähetin ostajalle s-postia asiasta ja selitti matkoilla olemisesta ja kohteliaasti kerroin että jos lähetän tämän sille uudestaan takasin niin pyydän tietysti kahdet postikulut tai muuten vähennän yhdet postikulut paketin hinnasta pois jos palautan rahat. Tämä sitten vain vastasi että sen ja sen verran laitettu tilille ja minä vein paketin postiin.
Se oli kyllä jo hintava vaatepaketti postikulujen suhteen:)

Niin ja olin varma että oli saanut paketin lähetystunnuksen koska lähetin sen s-postilla johon vastasi; Kiitos ja hyvää jatkoa! Eli tässä tapauksessa ostaja oli vaan unohtanut hakea paketin ennen matkoja.

Kai lähetit paketin seurantatunnuksen ostajalle heti lähetettyäsi?

Pistä viestiä menemään, että paketti odottaa hakua ja sen haettua tunnuksella se ja se.

Jos ei hae, tulee takaisin ja saat vielä maksaa toiset postikulut päälle postista noutaessasi.

Yhteistyössä