kierukastaan ja hankkisi uuden vauvan ?
Mies kovasti haluaisi ja itseäkin ajatus kutkuttaa, mutta en ennen meidän kesähäitä halua raskaaksi koska haluan juhlia kunnolla 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Eiks sulle riitä ne kaksi aiempaa toistaiseksi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sori:hirveesti mut eikö se ole sun ja sun miehes asia vai keskusteletteko täällä toisillenne asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Eiks sulle riitä ne kaksi aiempaa toistaiseksi?![]()
ääh.. ei tietenkäänlisää vbaan .. kyllä tänne lapsia mahtuu maailmaan
no joo.. riippuu siitä saanko yhden työn mitä hain, huomen pitäisi saada tieto asiasta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Eiks sulle riitä ne kaksi aiempaa toistaiseksi?![]()
no joo.. riippuu siitä saanko yhden työn mitä hain, huomen pitäisi saada tieto asiasta
![]()
Ahaa, ok. Mä vaan ihan vähän muistelisin että "kyllä neljä riittää meille, enää ei lapsia tule"....![]()
Mihin duuniin hait?
Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Eiks sulle riitä ne kaksi aiempaa toistaiseksi?![]()
![]()
Ahaa, ok. Mä vaan ihan vähän muistelisin että "kyllä neljä riittää meille, enää ei lapsia tule"....![]()
Mihin duuniin hait?
en mä kyl ikinä oo sanonu etten lisää muksuja hommaiskai
jos oon niin ollu varmaan joku hetken mielihärö
hain konttorirotaksi
asiakaspalvelun/puhelimeen..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Lapsia sä kerkiät saamaan myöhemminkin, mutta se teidän suhde vanhenee koko ajan: kohta ette oo enää nuoripari ja vastarakastuneita. Nauti siitä nyt vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Eiks sulle riitä ne kaksi aiempaa toistaiseksi?![]()
![]()
Mihin duuniin hait?
en mä kyl ikinä oo sanonu etten lisää muksuja hommaiskai
jos oon niin ollu varmaan joku hetken mielihärö
hain konttorirotaksi
asiakaspalvelun/puhelimeen..
![]()
Ihan kaikella ystävyydellä neuvon, että mieti nyt hetki. Lapsia sä kerkiät saamaan myöhemminkin, mutta se teidän suhde vanhenee koko ajan: kohta ette oo enää nuoripari ja vastarakastuneita. Nauti siitä nyt vielä.
Koska sen duunin pitäis alkaa, jos siis pääset? Meneekö nuori neiti päivähoitoon?
Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:niinpä niinno kuinkas teidän laita? onko teidän suhde jo "vanha" ? siis ku meinaatte vauvaa hankkia ja taloa ostaa? .. ei kai se sitä katso... se alkais ens ma ja neiti alkais päikyn heti ku paikka saadaan...