mitäs jos luopuisi...??

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
hirveesti mut eikö se ole sun ja sun miehes asia vai keskusteletteko täällä toisillenne asiasta?

ehehheheee... onhan täällä kaikkee muutakin mahdollista ja onhan nää kaikki palstan mammat ja edät niin kaikkitietäväisiä että täähän on ku oraakkelin luo menisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Eiks sulle riitä ne kaksi aiempaa toistaiseksi? :D

ääh.. ei tietenkään :) lisää vbaan .. kyllä tänne lapsia mahtuu maailmaan :) no joo.. riippuu siitä saanko yhden työn mitä hain, huomen pitäisi saada tieto asiasta :D

Ahaa, ok. Mä vaan ihan vähän muistelisin että "kyllä neljä riittää meille, enää ei lapsia tule".... :whistle:

Mihin duuniin hait?

ääh.. ei tietenkään :) lisää vbaan .. kyllä tänne lapsia mahtuu maailmaan :) no joo.. riippuu siitä saanko yhden työn mitä hain, huomen pitäisi saada tieto asiasta :D

Ahaa, ok. Mä vaan ihan vähän muistelisin että "kyllä neljä riittää meille, enää ei lapsia tule".... :whistle:

Mihin duuniin hait?

en mä kyl ikinä oo sanonu etten lisää muksuja hommais :D kai :whistle: jos oon niin ollu varmaan joku hetken mielihärö :) hain konttorirotaksi :) asiakaspalvelun/puhelimeen.. :)

Mihin duuniin hait?

en mä kyl ikinä oo sanonu etten lisää muksuja hommais :D kai :whistle: jos oon niin ollu varmaan joku hetken mielihärö :) hain konttorirotaksi :) asiakaspalvelun/puhelimeen.. :)

Ihan kaikella ystävyydellä neuvon, että mieti nyt hetki. Lapsia sä kerkiät saamaan myöhemminkin, mutta se teidän suhde vanhenee koko ajan: kohta ette oo enää nuoripari ja vastarakastuneita. Nauti siitä nyt vielä.
Koska sen duunin pitäis alkaa, jos siis pääset? Meneekö nuori neiti päivähoitoon?

Lapsia sä kerkiät saamaan myöhemminkin, mutta se teidän suhde vanhenee koko ajan: kohta ette oo enää nuoripari ja vastarakastuneita. Nauti siitä nyt vielä.

Asiaa puhut kyllä. Jos on häätkin tulossa niin mä keskittyisin varmaan niihin ja tuoreen suhteen alkuhuumaan. :heart: Lapsia on kiva saada sitten kun on jo vähän tylsää. :D

Mihin duuniin hait?

Ihan kaikella ystävyydellä neuvon, että mieti nyt hetki. Lapsia sä kerkiät saamaan myöhemminkin, mutta se teidän suhde vanhenee koko ajan: kohta ette oo enää nuoripari ja vastarakastuneita. Nauti siitä nyt vielä.
Koska sen duunin pitäis alkaa, jos siis pääset? Meneekö nuori neiti päivähoitoon?

niinpä niin :) no kuinkas teidän laita? onko teidän suhde jo "vanha" ? siis ku meinaatte vauvaa hankkia ja taloa ostaa? .. ei kai se sitä katso... se alkais ens ma ja neiti alkais päikyn heti ku paikka saadaan...

niinpä niin :) no kuinkas teidän laita? onko teidän suhde jo "vanha" ? siis ku meinaatte vauvaa hankkia ja taloa ostaa? .. ei kai se sitä katso... se alkais ens ma ja neiti alkais päikyn heti ku paikka saadaan...

Voi hyvä ystävä..

Me saatiin elää meidän seurusteluaika ilman muiden vauvoja kohtuullisen keskenämme, 1,5 vuotta ennen häitä ja ennen vauvoja. Ei se meidän suhde vielä vanha ole, mutta ei siitä seurustelusuhdettakaan enää tässä vaiheessa saisi mitenkään päin. Ja se oli kyllä ihanaa aikaa se, pohja koko tälle tilanteelle mikä nyt on saavutettu. Ei olisi meidän perhettä ilman että oli ensin me kaksi. ;)

Yhteistyössä