Mitäs jos miehenne työskentelisi naisen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
..jonka kanssa tulisi toimeen todella hyvin ja josta puhuisi paljon ja suunnittelisi muitakin projekteja hänen kanssaan... Mies tulisi työstä kotiin puhuen pitkää, iloista puhelua naisen kanssa, pitkää, pitkää puhelua. Ja seuraavana iltana olisi vielä kaksi tuntia töiden jälkeen poissa kotoa (lähtiessään sanoisi jotta saattaa mennä pitkään kun on palaveria), eikä vastaisi viestiin olinpaikn tiedustelusta.. Mitäs sanoisitte? Minua vähän suututtaa.

Jos työasioita hoitaisi iloisesti niin mikäs siinä. Siis olettaen että työ on sellaista että työajan jälkeen joutuu asioita hoitamaan, omalla miehellä tällainen työ tosiaan on.
Jos taas muuten vaan soittelisi naistyökaverin kanssa vapaa-ajallakin niin olisi keskustelun paikka, varsinkin jos tuo veisi aikaa perheeltä ja yhdessä ololta.

Mä en ole mustasukkaista sorttia.

En ymmärrä, miksi pitää lähettää viesti jossa kysyy missä mies on, jos tämä kerran on jo lähtiessään sanonut että on palaveri ja voi mennä pitkään.

Meillä ei myöskään ole kotiintuloaikoja - ei ole pakko tulla suoraan töistä kotiin.

Kivaa, jos mies tulee toimeen työkavereidensa kanssa.

Jos se panee sitä työkaveriaan, niin sitten panee. Ei se asia miksikään muutu perään tekstailemalla tms.

Mitäs jos mies työskentelisi miehen kanssa ja hommat menisi niinkuin ap esittää. Mitäs siitä ajattelisitte?

Mä ainakin olisin tyytyväinen molemmissa tapauksissa, että mies tykkää työstään ja on innostunut.

No jos olisi jotain epäilemisen aihetta, tuskin noin iloisen vilpittömästi kertoisi edes asiasta. En olisi huolissani, tosin en muutenkaan ole mustasukkaista sorttia. :D
Saattaisin vitsillä kiusoitella korkeintaan. :D

[QUOTE="vieras";26404064]
Jos taas muuten vaan soittelisi naistyökaverin kanssa vapaa-ajallakin niin olisi keskustelun paikka, varsinkin jos tuo veisi aikaa perheeltä ja yhdessä ololta.[/QUOTE]

saako mies kuitenkin soitella sellaisen naiskaverin kanssa, joka ei ole työkaveri?
tai mieskaverin kanssa, joka on työkaveri?

[QUOTE="Piste";26404084]Mitäs jos mies työskentelisi miehen kanssa ja hommat menisi niinkuin ap esittää. Mitäs siitä ajattelisitte?

Mä ainakin olisin tyytyväinen molemmissa tapauksissa, että mies tykkää työstään ja on innostunut.[/QUOTE]

Tää on kyllä niin totta :)

Mutta ei sitä vaan voi olla miettimättä, varsinkin kun mies on hyvin romanttista tyyppiä. "Jos se menee niinkuin leffoissa, se on oikein." suuria tunteita ja draamaa.. :P

Tuskinpa miehesi toimisi noin avoimesti, mikäli hällä ei olisi puhtaat jauhot pussissaan. Sun miehesihän ei salaile puheluitaan tuon työkaverinsa kanssa, pidä puhelinta äänettömällä ja pidä sitä visusti mukanaan, ei katoa mihinkään salareissuille jne.

Tuskinpa miehesi toimisi noin avoimesti, mikäli hällä ei olisi puhtaat jauhot pussissaan. Sun miehesihän ei salaile puheluitaan tuon työkaverinsa kanssa, pidä puhelinta äänettömällä ja pidä sitä visusti mukanaan, ei katoa mihinkään salareissuille jne.

Ahhahaa, puhelin on ollut äänettömällä ja koko ajan (siis koko ajan, suihkussakin) mukana koko suhteen ajan.

Voi perhana, ehkä mä vaan oon tosi höynäytettävä...

Ps. Ei vastausta vieläkään, eikä mies todellakaan ole kotona vieläkään.

Mä en ole mustasukkaista sorttia.

En ymmärrä, miksi pitää lähettää viesti jossa kysyy missä mies on, jos tämä kerran on jo lähtiessään sanonut että on palaveri ja voi mennä pitkään.

Meillä ei myöskään ole kotiintuloaikoja - ei ole pakko tulla suoraan töistä kotiin.

Kivaa, jos mies tulee toimeen työkavereidensa kanssa.

Jos se panee sitä työkaveriaan, niin sitten panee. Ei se asia miksikään muutu perään tekstailemalla tms.

Olen ihan samaa mieltä.

[QUOTE="vieras ap";26404247]Niinpä, ihan eri juttu siis :D[/QUOTE]
Ihan eri juttu :D Tosiasiassa huomenna mulla on työpäivä, jonka tiedän venähtävän pitkäksi. Ja jos ja kun vanhat merkit paikkansa pitää, lähdetään toimistolta illalla parantamaan maailmaa viinilasillisen ääreen. Voi mennä toinenkin lasillinen.

Omasta kokemuksesta voin kertoa että jos mies ei vastaa niin pettämässä on...omasta kokemuksesta kerron.

Oma ex-vaimo oli silloin kotona (ei suotunut töihin menemään, koska lapsi) ja itse en jaksanut sitä lässytystä katsella. Töissä oli yks mukava, vähän nuorempi nainen ja meillä vaan synkkasi. Juttelut johti toiseen ja lopulta löysimme itsemme sängystä. Tästä nyt 10 vuotta aikaa ja edelleen tuon työkaverin kanssa yhdessä. Ex-vaimo seurustelee jonkun lähes alkoholistin kanssa eli uskon tehneeni oikein. Lapsi exän kanssa on muuten minun holhouksessa eli kaikki meni hyvin.

[QUOTE="kaaleppi";26404267]Omasta kokemuksesta voin kertoa että jos mies ei vastaa niin pettämässä on...omasta kokemuksesta kerron.

Oma ex-vaimo oli silloin kotona (ei suotunut töihin menemään, koska lapsi) ja itse en jaksanut sitä lässytystä katsella. Töissä oli yks mukava, vähän nuorempi nainen ja meillä vaan synkkasi. Juttelut johti toiseen ja lopulta löysimme itsemme sängystä. Tästä nyt 10 vuotta aikaa ja edelleen tuon työkaverin kanssa yhdessä. Ex-vaimo seurustelee jonkun lähes alkoholistin kanssa eli uskon tehneeni oikein. Lapsi exän kanssa on muuten minun holhouksessa eli kaikki meni hyvin.[/QUOTE]

Taidat olla aika ankea tyyppi.

Riippuu kai siitäkin, minkä näkönen se työkaveri on. Mutta kyllä se minusta olisi jokatapauksessa omituista ja ikävää. Työasiat työaikana! Jos ei puhu työasioista, niin sittenhän se on kuin kuka vieras nainen tahansa. Saa kai nyt eri sukupuoltaolevia kavereita tietty olla, mutta jos on niiden kanssa ensin pitkän työpäivän, niin vaatisin kyllä olemaan perheenkin kanssa välillä.

[QUOTE="vieras";26404727]Riippuu kai siitäkin, minkä näkönen se työkaveri on. Mutta kyllä se minusta olisi jokatapauksessa omituista ja ikävää. Työasiat työaikana! Jos ei puhu työasioista, niin sittenhän se on kuin kuka vieras nainen tahansa. Saa kai nyt eri sukupuoltaolevia kavereita tietty olla, mutta jos on niiden kanssa ensin pitkän työpäivän, niin vaatisin kyllä olemaan perheenkin kanssa välillä.[/QUOTE]

:D

Yhteistyössä