V "vieras" Vieras 29.08.2012 #2 karviaisista tulee älyttömän hyvää vispipuuroa,jonka voi syödä esim vanilja kastikkeen kanssa. olen myös tehnyt karviaishillosta piirakkaa muropohjalla Reactions: vuoristoradalla
karviaisista tulee älyttömän hyvää vispipuuroa,jonka voi syödä esim vanilja kastikkeen kanssa. olen myös tehnyt karviaishillosta piirakkaa muropohjalla
V vuoristoradalla Jäsen 02.08.2012 361 0 16 29.08.2012 #3 [QUOTE="vieras";27015560]karviaisista tulee älyttömän hyvää vispipuuroa,jonka voi syödä esim vanilja kastikkeen kanssa. olen myös tehnyt karviaishillosta piirakkaa muropohjalla[/QUOTE] Mä teen mustaherukoista vispipuuroa, ja tarttee juurikin sen flora vanillan. Lisään sen jo vatkausvaiheessa.
[QUOTE="vieras";27015560]karviaisista tulee älyttömän hyvää vispipuuroa,jonka voi syödä esim vanilja kastikkeen kanssa. olen myös tehnyt karviaishillosta piirakkaa muropohjalla[/QUOTE] Mä teen mustaherukoista vispipuuroa, ja tarttee juurikin sen flora vanillan. Lisään sen jo vatkausvaiheessa.