Mitäs kivaa tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me mennään puistoon. Ja viitaten eiliseen keskusteluun, EN AIO PUHUA VIERAILLE :p Mennään kaverin kanssa, viimeksi oon käynyt syyskuussa puistoilemasa, ihan innolla odotan!

Muuten päivä menee odotellessa äljäkettä kotio, se on pelaamassa..tehkää tekin hyvää ruokaa, se olis meidän suunnitelma illaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
tehkää tekin hyvää ruokaa, se olis meidän suunnitelma illaksi?

Tästä kirpos heti mieleen leipominen! Taidetaan vääntää pullataikina ja antaa lapsen luovuuden leiskua erilaisiin syötäviin taideteoksiin =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
tehkää tekin hyvää ruokaa, se olis meidän suunnitelma illaksi?

Tästä kirpos heti mieleen leipominen! Taidetaan vääntää pullataikina ja antaa lapsen luovuuden leiskua erilaisiin syötäviin taideteoksiin =)

Mekin tehtiin eilen pitsaa, poika sai vääntää oman pikkupitsan ja oli täysin ekstaasissa sen taikinan kanssa :D

Meidän piti mennä koko perheellä elokuviin katsomaan Kohti korkeuksia, mutta esikoiselle nousi eilen kuume syysloman alkajaisiksi, joten nyt ollaan kotona. Tuo leipominen kuullosti hyvältä idealta. Voisi jotain yrittää pakastimeen väsätä ja vähän maistellakin. :p

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Menkää metsään kävelylle! Siel on ihana ilma. Ihailemaan lehtiä ja kasveja ruskaloistossaan.

Ja otetaan ne vasta leivotut pullat ja lämmin kaakao mukaan =) Ja sieltä metsästä voitaisiin kerätä mukaan lehtiä, sammalta yms., joista vielä illan päälle voidaan askarrella syksyjuttuja ikkunoiden väleihin!

me mennään siis uimaan aamupäivällä ja tein jo kauppalistan, jossa on aineet, että aiotaan tehdä tyttöjen kans riisimuromakeisia ja iltapäivällä ois kaverin tytön 5v. synttärit ja sit illalla ois tarkoitus viettää laatuaikaa vaan kotona perheen kesken. mä keksin (kaverin idea) tehdä fleesehatut lapsosille tässä aamulla, oon ostanu kangaspaloja, tuli tosi halpaa ja saivat ite päättää kuviot, jotka aplikoin niihin.
pitkästä aikaa vapaa viikonloppu töistä ja muista menoista, niin oon haaveillu jo kauan, et mitä kaikkee tekisinkään..

Yhteistyössä