Mitäs lauantaille suunnitelmissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesä-ukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitäis ainakin käydä pesemässä kirppissaalis (vauvan- ja taaperon vaatteita), siivota ja illalla kyläilemään. Toivottavasti tässä vaan ei käy niin, että jämähdän tähän koneelle persustani levittämään...
Pahalta näyttää; heräsin jo 7:00 ja olen vieläkin tässä :(

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
Kunhan toivun "krapulasta" niin aamukahvia
(ei siis oikeeta krapulaa vaan migreenin jälkitila :D Mutta samanlainen ku kaamein krabbe) .
Sitten pitäis hakee varastosta toinen ruokapöytä ja viedä entinen takasin.
Pakata myydyt astiat valmiiksi postitusta varten ja siivota gerbiilit.
Siinä ois riittämiin tälle päivälle :)

Viimeksi muokattu:
Yksinäinen tulee..sään takia ei ees mehtään pirhonen päässy.Alkaa harmittamaan!
Tyty ilmoitti että "mä en tuu tänään kotiin,tuun huomenna kun **** hakee töistä tullessaan"Mitäs äitee siihen muuta ko okei aha..Saan nyt olla ysiin asti ihan yksin ..
Tietysti keksii tekemistä,esim vaatekaapin oikomista,keiitiön kaappien oikomista jne...katellaan nyt.

• Tykkää
Ei ole mitään kummempia suunitelmia, luen kirjaa, katon telkkaria.

Ihan perusnormi kotistelupäivä :). Töllöillään ja pöllöillään ipanoiden kanssa ja innokkaina odotellaan miestä työreissultansa kotiin saapuvaksi :heart:...eli siis kelloa tapitellaan ;). Mustikkaan mieleni kyllä tekevi, mutta seutukunta on ihan märkänä, joten...siirtynee.

Eli - rennoilla otteilla yritetään mennä :).

• Tykkää
Aloitetaan pakkaamista.
Viikkoa olisi aikaa taas sulloa koko elämä henkilöautoon =)

Minne suuntaatte? Ettekös te Espanjassa asuneet?

Itse tulin juuri reissusta kotiin ja nyt pesen pyykkiä ja otan kohta tirsat. Sitten ruokakauppaan ja kirjastoon. Illan ajattelin viettää kotona, hyvän ruoan ja elokuvan merkeissä. Salilla käyn, jos jaksan. Luultavasti en jaksa.

Hiukset pitäisi värjätä. Bonuksena värjään tod.näk. myös päänahan, korvat ja puolet otsasta...:xmas:

Siivota tarttis. Ja siivottiinkin jo jonkin verran.

Kirppistavaraa pitäisi laittaa myyntiin & postittaa vino pino jo myytyjä.

Kai sitä jonnekin ihmisten ilmoillekin pitää mennä, kun ilmakin on suotuisa. Seikkailupuistoon vaikkapa :)

Siis OIKEESTI palstakännit? :D Onkohan facebook-kännejäkin?
Tää on niin tätä nykyaikaa :D :D :D

Mä olen vetänyt FB-kännit useampaankin otteeseen. :D Mm. yksi ystävä asuu Kuopiossa ja yksi oli Sodankylässä töissä, moooonta tylsää iltaa yksin... FB:n chat auki, kaveri linjoille ja eikun juttua lentämään, välillä voi linkitellä biisejä ja puhua vaan paskaa.

Ja tämän päivän suunnitelmista vastaa työnantaja kello 18 saakka, sitten kotiin. Lupasin tehdä lapsille iltapalaksi pizzaa, mies lähtee keikalle varmaan samalla oven avauksella ku mä kotiudun..

Ei niin kertakaikkiaan mitään. Minulla ei ole koko kesänä ollut vapaata niin etteikö olisi ollut jotain suunnitelmia sovittuna, ei edes kesälomalla. Joten katson tänään varmaan dvd:tä joita on pino odottamassa sohvapöydällä. Jos tulee olo, että on pakko mennä ulkoilmaa hengittämään eikä ala sataa niin saattanen kerätä viinimarjat puskasta. Muuta en suostu tekemään.

Yhteistyössä