Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:vesirokko missä ei vielä vesikelloja??
Alkuperäinen kirjoittaja m:Hyttyset purrut?
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:vesirokko missä ei vielä vesikelloja??
Niin sitä mä just mietin, mut onks ne näpyt tuolleesti kohollaan siinä?
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:vesirokko missä ei vielä vesikelloja??
kyllä on kohollaan...meilläkin tuli naamaan ensi ja siitä levis selkään ja rintaan....
jos iltaan mennessä tullut lisää niin varmaan vesirokko.
onko kuumetta ollut?
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:vesirokko missä ei vielä vesikelloja??
kyllä on kohollaan...meilläkin tuli naamaan ensi ja siitä levis selkään ja rintaan....
onko kuumetta ollut?
Mäpäs käyn nopsaan tutkimassa onko vielä muualla ja katon kuumeen, äsken valitti väsymystä kyllä mutta nyt leikkii tuolla eikä ole kuumeisen olonen, mut tarkistan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:vesirokko missä ei vielä vesikelloja??
onko kuumetta ollut?
Mäpäs käyn nopsaan tutkimassa onko vielä muualla ja katon kuumeen, äsken valitti väsymystä kyllä mutta nyt leikkii tuolla eikä ole kuumeisen olonen, mut tarkistan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Juu mä en uskalla ihan aamuun asti seurata et seurailen nyt pari tuntia ja sit soittelen tonne lääkäriin ja mennään näytille. Täytyis se estolääkitys alottaa mahdollisimmna pian jos sitä rokkoa on, mut en nyt halua ylihätäillä tän kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Estolääkitys???:Mikä ihmeen estolääkitys ja miski??? Vesirokko on virussairaus, joka on ja pysyy kunnes sairastettu. Joillakin lapsilla, joilla joku krooninen sairaus tai joku vakava sairaus muutenkin päällä, voidaan varmaan helpottaa oirista jollani herpeslääkkeen laktaisella, mutta en ole kuullutkaan, että normaalit lapset sais estolääkitystä... Tietty jos maailma on muuttunut ( tai lapsellasi joku muu sairaus).
Alkuperäinen kirjoittaja estolääkitys:Miten olin epäreilu??
Jos lapsella on vaikka diabeetes, sydänsairaus tai epilepsia, voidaan koittaa lääkitä virustauteja joita muuten ei ainakaan joku vuosi sitten lääkitty. Anteeksi tyhmyyteni, ihmettelin vaan, mikä estolääkitys vesirokkoon on haettava?? En ole kuullut, että siihen normaalisti mitään estolääkitystä annettaisiin. En siis muutoin epäile ap:n lapsen terveyttä, vaan tuota estolääkitystä, jotta onko sellaistakin saatavilla.