Mitäs meinaatte ostaa ISÄINPÄIVÄ lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lemmenlaiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lemmenlaiva

Vieras
Siis lastenne isälle? vai jätättekö sen lastenne tehtäväksi?? siis kerhoissa kortit jne. Ostatteko itse miehellenne jotain? Meillä on tulossa eka yhteinen isäinpäivä, siis nyt meillä eka yhteinen lapsi, ja tekis mieli jotenkin hemmotella miestäni... en oikein keksi että mitä ostaisi, tai tekisi.

Uuden Remeksen ostan (tai jonkun muun kirjan) ja lakua ja salmiakkia.

Juu juu, tiedän hyvin, ettei hän ole isäni, mutta siksi ostan, että arvostan hänen panostaan ja olemistaan meidän yhteisten lastemme isänä. Sitäpaitsi lahjoja on kiva antaa ja saada (äitienpäivää odotellessa...).

Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
Eiköhän se ole lasten asia hankkia/ tehdä isälleen lahja.... Mä annan isälle kortin jonka mä tai lapset tekee ite...

Mun mielestä kyllä vaimon/tyttöystävän, siis lastenäidin tulee huomioida miehensä, siis lasten isää isäinpäivänä. Siis silloin kun yksissä ollaan. kun miten esimerkiksi puolivuotias voi kortteja tms. väsätä??

Mutta tää on sellainen ikuisuus kysymys, mihin ei oikeaa vastausta ole..

Ensimmäisenä Isäinpäivänä mies sai tytöltä hopeisen taskukellon. Eli ihan sen vuoksi kalliimpi lahja, että jää jotain "perintöä" lapselle ja kun naimisiin mentäessä tahtoo sormukset yms. maksaa miehelle omaisuuden, jääpä nyt ikuinen muisto. Toisena vuotena hankin tytön ja isänsä kuvilla kyllästetyn seinäkalenterin. Tänä vuonna vielä varmaan samaan tyyliin vielä jotain tytön kuvalla tms. jaa ensi vuonna kun on lähes 4v niin varmaan haluaa jo ostaa itse. Askarrellut kortit vielä päälle, niin hyvä.

Ekana isänpäivänä annoin miehelleni "meidän perheen isi"-paidan, mistä tykkäsi kovin ja ylpeänä on pitänyt nämä vuodet.. Sen jälkeen onkin riittäny kakku ja kortti :D

Jospa nyt isälleni kortin laitan kun sillä on samana päivänä synttäritkin B)
Katotaan jos muksut omalle isälleen jotain vaikka piirtäis.
Toisaalta jos vaikka ajoittais synnytyksen miehelle isäinpäivälahjaksi :whistle:

Yhteistyössä