Mitäs mielipidettä minun tämän päivän syömisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Miten luulette tällaisen syömisen vaikuttavan painoon:

Aamupala: 2 siivua ruisleipää päällä juustosiivut ja kurkkua, jugurtti ja kuppi kahvia

Lounas: Pinaattikeittoa (kaupan valmis 300g), 2 pientä viipaletta ruisleipää päällä levitettä ja kurkkua

Välipala: 2 omenaa

Päivällinen: perunaa, lihapullia, kastiketta ja kasviksia, juomana lasi maitoa

Jätä pois: Juusto, kahvi, suurin osa perunasta, jugurtti, maito, kastike, suurin osa leivästä

Lisää: Salaattia, kasviksia, avokadoa (just jossakin todettiin avokadolla olevan painoa pudottavaa vaikutusta :D), muita hedelmiä.

Sit menee vielä paremmin.

mitäs iltapalaksi? mun mielestä ihan ok. itse en laittaisi juustoa leivälle kun sulla siellä jo maitovalmisteita.Jogurtin tilalle viili, ei keinomakeaa tai sokeria.

Muussi perunoitten tilalle niin ei tarvi kastiketta.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
mitäs iltapalaksi? mun mielestä ihan ok. itse en laittaisi juustoa leivälle kun sulla siellä jo maitovalmisteita.Jogurtin tilalle viili, ei keinomakeaa tai sokeria.

Muussi perunoitten tilalle niin ei tarvi kastiketta.

Ei iltapalaa, tuo päivällinen menee niin myöhäksi. Viilistä en tykkää, juuston tilalla on usein kinkkua, mutta välillä vaihtelun vuoksi tuota juustoa =)

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Jätä pois: Juusto, kahvi, suurin osa perunasta, jugurtti, maito, kastike, suurin osa leivästä

Lisää: Salaattia, kasviksia, avokadoa (just jossakin todettiin avokadolla olevan painoa pudottavaa vaikutusta :D), muita hedelmiä.

Sit menee vielä paremmin.

miksi maitotuotteet pitäis sun mielestä jättää pois? :o
eikä kahvikaan pahaksi ole kun muistaa juoda samanverran vettä päälle. kahvi (kohtuudella) jonkun tutkimuksen mukaan jopa auttaa polttamaan keskivartalosta rasvaa ;)

leipää vähentäisin, muuten vaikutti ihan hyvältä =)

Yhteistyössä