mitäs mieltä... (miehen touhut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaudun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mies :
Kyllä löytyy, syy siihen on akkojen liiallinen uteiliaisuus ja syyllistäminen. Teki mies sitten mitä tahansa akat epäilee ja syyllistää kaikesta, joten on parempi toimia salaa.
Sulla ei taida vaimoa olla, enää.

Alkuperäinen kirjoittaja No höh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Luulosairautta havaittavissa

Sulta varmaan löytyy sitten ratkaisu siihen, miksi mies toimii yllämainitulla tavalla ja käytös on muuttunut ?

Kyllä löytyy, syy siihen on akkojen liiallinen uteiliaisuus ja syyllistäminen. Teki mies sitten mitä tahansa akat epäilee ja syyllistää kaikesta, joten on parempi toimia salaa.

Ei mennyt läpi tämä selitys. Keksi parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja No höh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Luulosairautta havaittavissa

Sulta varmaan löytyy sitten ratkaisu siihen, miksi mies toimii yllämainitulla tavalla ja käytös on muuttunut ?

mä en nyt sulata sunkaan selitystä, siis jos on kyse tosiaan työasioista, niin eikö sellasista nyt yleensä puhuta yleisesti kotona eikä salaillen tekstareilla...?

Meillä mies epäilee melkeen aina ja kaikkea, järjettömän mustasukkainen jos edes kaupassa käydessämme tapaan vanhan koulukaverin ja vaihdan pari sanaa mutta puhelimestaan on itse kovin tarkka. Nauroin päin näköä kun paljastui että oli ollut jonkun meidän suhdetta aiemman hoidon kanssa kahvilla kerran sen jälkeen kun olimme muuttaneet yksiin ja kun kysin että mitä hän tekis jos olisin mennyt tekemään niin niin vastaus oli, että varmaan suuttunut. En mennyt kahville, mutta sen jälkeen on alkanut ymmärtää, että menee liiallisuuksiin välillä :D

Meillä on aina puhelimet toisen saatavilla. Jos miehelle tulee viesti luen sen tai vien puhelimen miehelle. Sama toisin päin. Ei se meillä ole kyttäämistä, puhelin on tavara, se jaetaan samallalailla ku esim. harja.
Täällä on aina aivan ihme vouhkaamista tuosta toisen puhelimen tonkimisesta. Siinäkö toinen kattokoon, ei siellä mitään salattavaa ole eikä se mun yksityisyyttä riko.

mun ukko ei edes osaa pin-koodikyselyä laittaa päälle saati sitten "jemmata" jonkun eukon numeroita puhelimeen...tosin saan soittaa ja lukea hänen puhelimestaan viestejä...

Alkuperäinen kirjoittaja vai:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmelis:
minä vaatisin avaamaan puhelimen siinä sun silmies alla. Mitään salattavaa jos siellä ei kerta ole....

Sama tuli mieleen, puhelin on nyt siivottu ja jalosti ukko tarjoaa sitä nyt tutkittavaksesi... Anna ajan kulua tovi ja pyydä sitten puhelin ihan yllättäin nähtäväksi.

Tosin, jos on tuollaisia epäilyitä, ei parisuhde ole terve. Siis jos täytyy epäillä. Ja ikävä kyllä asian haarat viitta siihen suuntaan, että mies salailee jotain ja se jotain on todennäköisesti sellainen asia, mitä ei ikinä kuuna kullan valkeana halua sinun silmillesi. Mikä se asia voisi olla? (arvaan, että toinen nainen...)

Nyt itsekunnioitusta kehiin, nainen. Tee, mitä sun täytyy tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja vai:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmelis:
minä vaatisin avaamaan puhelimen siinä sun silmies alla. Mitään salattavaa jos siellä ei kerta ole....

Sama tuli mieleen, puhelin on nyt siivottu ja jalosti ukko tarjoaa sitä nyt tutkittavaksesi... Anna ajan kulua tovi ja pyydä sitten puhelin ihan yllättäin nähtäväksi.

Tosin, jos on tuollaisia epäilyitä, ei parisuhde ole terve. Siis jos täytyy epäillä. Ja ikävä kyllä asian haarat viitta siihen suuntaan, että mies salailee jotain ja se jotain on todennäköisesti sellainen asia, mitä ei ikinä kuuna kullan valkeana halua sinun silmillesi. Mikä se asia voisi olla? (arvaan, että toinen nainen...)

Nyt itsekunnioitusta kehiin, nainen. Tee, mitä sun täytyy tehdä.

kiitos kaikille tsempeistä=) kai tässä täytyy sitten lusikat laittaa jakoon... mikä ihme siinä on että mun kohtalo tuntuu olevan rakastua renttuihin...??
Ja miks hemmetissä tälläsestä p*skasta on niiiin vaikea lähteä...