mitäs mieltä nimestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytölle nimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti-ihminen:
Hetti-nimestä tulee mieleen helvetti :). Laittakaa Helmiina!!!

ite en taas tykkää tosta miina miinaa versiosta... eli tytöstä tulis helmiina miina.. tuplasti miinaa..sorry..ja ku miina tästä tytöstä tulee ihan 100% niiku sanoin ni helmiina on ihan täysin pois suljettu vaihtoehto...:D

väliviivan ei ole pakko olla kunhan vaan yks vaihtoehto.. omassa nimessä ku on toi väliviiva ni olis ollut vähän "saman tyylinen"

Anteeksi nyt vaan ihmiset.. mun nimi on Hetti-Karoliina Heikkilä ja tykkään erikoisesta nimestäni todella paljon, ja oon saanu paljon kehuja harvinaisesta nimestä. en tosiaan muuta nimeä haluaisikaan. kuka haluu nimen joka on tosi yleinen?

Hetti vois vielä mennä pidemmän toisen nimen kanssa.

Mutta Miina on niin lyhyt ja ytimekäs, että mun on ainakin tosi vaikea miettiä mitään nimeä, mikä sen eteen sopisi.

Jos se Miina on siis pakko olla, niin laittaisin sen sitten etunimeksi ja toiseksi nimeksi vaikka joku kolmitavuinen/ylipäätään pidempi nimi.

Minäkin vähän vierastan Hetti-nimeä, mutta Miina on kaunis, perinteinen nimi. Se olisi hyvä eka nimenä. Toiseksi esim. Marketta, Talvikki, Tuulikki... siis:

Miina Marketta
Miina Talvikki
Miina Tuulikki - ihania nimiä! :)

Kiinnostaisi tietää, tuliko tyttärestäsi Hetti?
Sukututkimusta tehdessäni löysin nimen Karjalan kannaksella asuneesta suvustani. Sukuni naisista monet ovat olleet Hetti-nimisiä. Harmi kun nimi on "kadonnut" suvustamme. Olisin ylpeänä Hetti. Jos vielä pystyisin synnyttämään tyttären, nimi olisi ehdottomasti Hetti.

Yhteistyössä