Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ja voihan muuten ostaa semmosen hoitotason pinniksen päälle...
Hoitopöydästä on kauheesti tykätty ja kestovaipoille oiva säilytyspaikka ollut..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ja voihan muuten ostaa semmosen hoitotason pinniksen päälle...
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ottasin minäkin vauvan omaan huoneeseen siksi kunnes yönsä nukkuu...tai mä oikeestaan ottaisin viereenmut jos yrittäisin nyt olla sä niin ottaisin pinniksen omaan makkariin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ottasin minäkin vauvan omaan huoneeseen siksi kunnes yönsä nukkuu...tai mä oikeestaan ottaisin viereenmut jos yrittäisin nyt olla sä niin ottaisin pinniksen omaan makkariin
![]()
Meillä ei nuku kuopuskaan koskaan öitänsä. Tälläkin hetkellä 5 kertaa yössä vähintään herää..
Alkuperäinen kirjoittaja huh:2 nuorempaa menee "isoon makkariin", isosta makkarista 6v pienempään ja te saatte nukkua yönne rauhassa miehen kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ottasin minäkin vauvan omaan huoneeseen siksi kunnes yönsä nukkuu...tai mä oikeestaan ottaisin viereenmut jos yrittäisin nyt olla sä niin ottaisin pinniksen omaan makkariin
![]()
Meillä ei nuku kuopuskaan koskaan öitänsä. Tälläkin hetkellä 5 kertaa yössä vähintään herää..
Mutta saisi nukkua senkin vähän..meinaan tuskin samaan aikaan heräävät. Ja sitten herättävät toisiaan pitkin yötä...
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Meillä vielä unihäiriöisen lapsen lisäksi "unihäiriöinen" mies, joka ei oikein meinaa saada aina nukuttua. Minulla on uniapnea, joka häiritsee koko perheen yöunia.... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:mäkin ottaisin pinniksen omaan huoneeseen ja hommaisin miehelle vaikka korvatulpat!
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja huh:2 nuorempaa menee "isoon makkariin", isosta makkarista 6v pienempään ja te saatte nukkua yönne rauhassa miehen kanssa!
Tätäkin olen miettinyt. Että oiskohan julmaa isolle veikalle. Joka todellakin pitää vasta rempatusta ja sisustetusta huoneestaan..... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Meillä vielä unihäiriöisen lapsen lisäksi "unihäiriöinen" mies, joka ei oikein meinaa saada aina nukuttua. Minulla on uniapnea, joka häiritsee koko perheen yöunia.... :ashamed:
nyt tajuun,mullakin apnea ja siinä kyllä perheellä kestämistä(minä,mies ja 2 lasta nukutaan samassa huoneessa)
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja huh:2 nuorempaa menee "isoon makkariin", isosta makkarista 6v pienempään ja te saatte nukkua yönne rauhassa miehen kanssa!
Tätäkin olen miettinyt. Että oiskohan julmaa isolle veikalle. Joka todellakin pitää vasta rempatusta ja sisustetusta huoneestaan..... :ashamed:
Niin mutta jos keskimmäinenkin on huono nukkumaan ja jos sitten hänen täytyisi vauvankin heräilyihin herätä ni ei oikein tunnu semmonenkaan hyvältä vaihtoehdolta!
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:mäkin ottaisin pinniksen omaan huoneeseen ja hommaisin miehelle vaikka korvatulpat!
Miehellä on jo tulpat ton miun uniapnean takia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:mäkin ottaisin pinniksen omaan huoneeseen ja hommaisin miehelle vaikka korvatulpat!
Eikö ne auta?
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja huh:2 nuorempaa menee "isoon makkariin", isosta makkarista 6v pienempään ja te saatte nukkua yönne rauhassa miehen kanssa!
Niin mutta jos keskimmäinenkin on huono nukkumaan ja jos sitten hänen täytyisi vauvankin heräilyihin herätä ni ei oikein tunnu semmonenkaan hyvältä vaihtoehdolta!
Mutta, heräileekö pikkulapset tollasiin ääniin?
Mulla on jotenkin käsitys, että eivät... Voin olla väärässäkin...
Meillä osa mukuloista on herännyt.Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja huh:2 nuorempaa menee "isoon makkariin", isosta makkarista 6v pienempään ja te saatte nukkua yönne rauhassa miehen kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja huh:2 nuorempaa menee "isoon makkariin", isosta makkarista 6v pienempään ja te saatte nukkua yönne rauhassa miehen kanssa!
No jos vauva itkee kovasti ni voivathan ne herätä mutta jos tei keskimmäinen ei koviin ääniin herää ni asia voi sitten olla toisinkin. En tiiä mut aattelin vaan kun sanoit että nukkuu nytkin huonosti. Et miten sit kävis jos vauvakin ois samassa huoneessa ja yleensähän se vauva itkemällä herää yöllä syömään.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:mäkin ottaisin pinniksen omaan huoneeseen ja hommaisin miehelle vaikka korvatulpat!
Eikö ne auta?
Ei ne ees kauheesti auta, monenlaisia on kokeiltu.. Mut jos mies on tooooodella väsy niin sit osaa nukkua tulppien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ketä tässä järjestelyssä koitetaan miellyttää?
Teitä aikuisia, lapsia vai miten?
Aikuiset ei halua heräillä jokaiseen kitinään, mutta isommasta sisaruksesta ei niin väliä vaikka heräiskin :/
Jos on niin että mies tarvii niitä yöunia niin laittakaa se siihen pieneen huoneseen nukkumaan ja nukuta ekat kuukaudet pienempien lasten kanssa.
..toi on niin lyhyt aika ihmiselämästä että aikuinen ihminen nukkuu sen vaikka saunanlauteilla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mitäs mieltä ootte siitä, jos hankkisin semmosen "siirreltävän" ensisängyn pienimmälle ja tilanteen mukaan nukkuisin joko keskimmäisen huoneessa vauvan ja keskimmäisen kanssa (siellä on vierassänky tällä hetkellä), tai isännän vieressä omassa punkassani ja pienimmäinen korisängyssään.. Tai hätätilassa sohvalla niin, että pienen korisänky ois lähellä...?
Oisko ihan älytöntä?
Mie oon tottunu nukkumaan olkkarin sohvalla, esikoisen vuodesohvalla, omassa sängyssä, vierassängyssä ja jopa lattialla, jos tilanne vaatii...![]()