Q
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja möksö;21955858:? En nyt oikein ymmärtänyt, oliko tämä sarkastinen kommentti?
Olen samaa mieltä kuin Anatolia, en hyväksy rikollisia (olivat sitten minkä maalaisia tahansa) ja perheenyhdistämispolitiikkaan pitäisi tehdä muutos. Mutta on tyhmää yleistää ja kulkea laput silmillä.
Tämän logiikan pitäisi sitten toimia myös toiseen suuntaan:
Pitäisikö kaikilta suomalaisilta evätä pääsy esim Thaimaaseen tai Viroon siksi, että monet meistä raiskaavat paikallisia seksiturismin kautta? Pitäisikö kaikkien ulkosuomalaisten unohtaa meidän kallisarvoiset tapamme ja uskomuksemme, kun he muuttavat ulkomaille? Italiassa asuvien pitäisi kääntyä katolilaisiksi, pitää lapset kotona ja elättää heidät ainakin 25-vuotiaiksi asti.. Tai Lähi-Idässä asuvien pitäisi kääntyä muslimeiksi. Englannissa meidän puolestaan pitäisi unohtaa nöyryys ja esim. CV:tä kirjoittaessa ylistää itseämme maasta taivaaseen. Espanjassa puolestaan meidän pitäisi alkaa puhua kovaan ääneen ja syödä illallinen vasta klo 10.
Okei, ehkä vähän aiheen vierestä, mutta en vain aina jaksa ymmärtää tuota "maassa maan tavalla"- slogania.
Sinä yleistät ja/tai ymmärrät lukemasi väärin. Kirjoitat että on todistettu fakta että raiskaus on Afrikassa miehen voimannäyte - mutta puhutkin Etelä-Afrikasta. Kirjoitat että "todistetusti muslimit on sitä mieltä, että länsimaalaisittain pukeutunut nainen kerjää tulla raiskatuksi ,todistettavasti on imaamit näin sanoneet" - ja lähteenäsi on yhden australialaisen imaamin mielipide.
Sellainen - etenkin, kun se on yhdistettynä kielioppi- ja kirjoitusvirheisiin- ei vakuuta minua. Se ei saa minua ajattelemaan että "hei, ne Perussuomalaisten kannattajat onkin ihan fiksua koulutettua porukkaa, joka on perillä asioista ja joilla on tervettä järkeä ja lähdekritiikkiä".
Minä kun en pelkää mustaa miestä, en pelkää islamia, enkä ole rasisti, mutta vastustan silti turhaa turvapaikanhakua, haluaisin ulkomaalaiset rikolliset kotimaihinsa rangaistuksiaan kärsimään, ja olen sitä mieltä että somaliperheiden yhdistämisiin pitäisi todellakin kiinnittää huomiota.
Miksi?
Jos kerran kaikki muut puolueet ovat sitä mieltä, että luku- ja kirjoitustaidottomat ja muuten vaan 'kivan väriset' ihmiset rikastuttavat kulttuuriamme niin kivasti? Mm. näyttämällä perimmäisen afrikkalaisen miehisen voiman raiskaamalla naisia (todistettu fakta, että afrikassa raiskaus on miehen voimannäyte) ja todistetusti muslimit on sitä mieltä, että länsimaalaisittain pukeutunut nainen Kerjää tulla raiskatuksi ,todist ettavasti on imaamit näin sanoneet). Niin tuo on sitä ihkuu, mitä KAIKKI MUUT puolueet paitsi Perussuomalaiset äänestivät. Eikö tuo jo kerro aika paljon siitä, mihin nykyiset hallituspuolueet haluavat Suomea viedä.
Et vissiin ole kovin paljon ottanut selvää asioista. Sanoin Todistettavasti ja ohessa linkkejä väittämiini asioihin.
ILMIÖITÄ: Raiskaaminen pönkittää miehisyyttä Etelä-Afrikassa | Ulkomaat | YLE Uutiset | yle.fi
"Naiset ilman huntua ovat paljasta lihaa" - Ilta-Sanomat
Jospa alkaistit vähän miettimään, onko Suomessakin jo poliittista korrektiutta ja sensuuria ilmassa.
Mielelläni kuulisin vasta-argumenttisi näihin minun 'väitteisiini'.
Miksi ihmeessä ihminen muuttaa johonkin sellaiseen maahan, jonka kulttuuria ei halua noudattaa? Johan siinä kaikki kärsii!
Alkuperäinen kirjoittaja möksö;21955529:Maahanmuuttajat ja turvapaikanhakijathan eivät päätä siitä, miten heidät tänne sijoitetaan. Suomen on siis itse omalla politiikallaan varmistettava, ettei tällaisia ghettoja synny.
Alkuperäinen kirjoittaja möksö;21955933:Tässä se nyt taas todistetaan.. tuo tumpelo yleistäminen ja asioista "tietäminen" vaikka oikeasti ei tiedetä mitään.
"(todistettu fakta, että afrikassa raiskaus on miehen voimannäyte) "
Mistä lähtien Etelä-Afrikka on yhtäkuin koko Afrikka?
ja todistetusti muslimit on sitä mieltä, että länsimaalaisittain pukeutunut nainen Kerjää tulla raiskatuksi ,todist ettavasti on imaamit näin sanoneet).
antamasi linkki puhui kylläkin vain yhdestä imaamista?!
Tietenkään maahantulijoita ei voi alentaa toisen luokan kansalaisiksi, tämä vain lisää ongelmia. Lähtökohta pitää olla se että suomalainen, oli sitten tulija tai kantis, on saman arvoinen ja saa ihan itse päättää missä asuu ja minne muuttaa. Jos mamut haluavat ghettoutua, mamut ghettoutuvat. Ainut ratkaisu tähän on --> ei lisää mamuja.
Mä en käsitä teitä maailmanhalaajia jotka haalitte tänne lisää väkeä ja haluatte lisäholhouksella ja ihmisten oikeuksien polkemisella estää samat ongelmat joita yksikään maa aikaisemmin ei ole kyennyt estämään.
Alkuperäinen kirjoittaja möksö;21955933:Tässä se nyt taas todistetaan.. tuo tumpelo yleistäminen ja asioista "tietäminen" vaikka oikeasti ei tiedetä mitään.
"(todistettu fakta, että afrikassa raiskaus on miehen voimannäyte) "
Mistä lähtien Etelä-Afrikka on yhtäkuin koko Afrikka?
ja todistetusti muslimit on sitä mieltä, että länsimaalaisittain pukeutunut nainen Kerjää tulla raiskatuksi ,todist ettavasti on imaamit näin sanoneet).
antamasi linkki puhui kylläkin vain yhdestä imaamista?!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;21957251:Minusta Suomen ei pidä ottaa enempää pakolaisia/turvapaikanhakijoita kuin mitä maa pystyy kotouttamaan.
Ap:n kaltaisten takia en millään voi äänestää Perussuomalaisia.
Vaikka rahan takia?? Somalissahan ei toimeentulo tule sitten ei niin mistään, jos ei pistä tikkua ristiin, mutta Suomessa sataa rahaa niin maan perkeleesti vaikkei Tee Yhtään Mitään. Paitsi Lapsia. Mitä enemmän Lapsia, sitä enemmän rahaa.
Eli ei - siitä ei kärsi kaikki- siitä kärsii vain vastaanottava yhteiskunta.