Alkuperäinen kirjoittaja tämä selvä;30183792:
Mites sitten kun yllättäen veri ja paska lentää luokkahuoneessa, ruokalassa, vessassa tai julkisessa kulkuneuvossa, vai voiko oireet ilmetä vain silloin kun on yksin kotona?
Kallen ei kannata käydä moikkaamassa idioottisuvissukulaistansa.
En ole sairastanut Ebolaa mutta kuvittelisin että ennenkuin veri alkaa roiskumaan on melkoisesti sisäistä verenvuotoa ja kivutkin on melkoiset. Aika sissi pitää Kallen olla että pääsee sinne bussiin tai luokkahuoneeseen asti niin että on kovassa kuumessa ja kauheissa tuskissa. Siinä vaiheessa pitäisi vastuullisen opettajan ohjata Kalle pois luokasta.
Hysterian lietsominen on varmaan viimeinen asia joka autta. Jokainen varmaan jo tietää että länsiafrikassa on Ebola-epidemia. Toisin kuin luullaan, ei Ebola lopulta ole kovin helposti levinnyt. Epidemioissa lasketaan Wikin mukaan kuolleen vuodesta 1976 tuhansia, ei suinkaan miljoonia. Tosin kaikkia tautiin kuolleita tuskin saadaan koskaan tietää juurikin sen takia että jossakin tiettömän maanosan kylässä on epidemia jossa sitten kuolee x määrä mutta ei leviä siitä kylästä mihinkään juurikin siksi että sairastunut on liian sairas matkustamaan.
Mutta hei, pelätkää vaan, se on aivan turhaa mutta omapahan on asianne. Aivan sama mitä minä tänne kirjoitan, ette usko kuitenkaan.
Minä en pelkää. Tiedän miten asiat toimii, miten voi suojautua ja mistä hakea apua.
Älkää kuitenkaan viattomia ihmisiä pelätkö tai syyttäkö. Jos haluatte paljon matkustavia pelätä niin katsokaa siellä bussissa juuri vierellä olevaa matti/maija meikäläistä ja miettikää onko hän juuri tullut matkalta, vai kenties itse bussikuski. Älkää missään tapauksessa menkö kenekään luokse kylään koska hän on voinut olla matkalla tai sitten hänen työtoverinsa jonka kanssa on viettänyt koko päivän, on juuri palanut matkalta. varsinkin kaikkia jotka tekevät töitä sairaalassa kannatta erityisesti pelätä koska hehän tapaavat paljon sairaita ihmisiä, ihan syntyperästä riippumatta.
Tätä voitte jatkaa loputtomiin ja olla totaalisen vainoharhaisia.