Mitäs mieltä olette tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
En tiedä onko aihetta jo käsitelty kun tuo haku on persiistä.

Eli PäKsissä meinataan sijoittaa naistentautien osasto synnyttäneiden kanssa samalle osastolle.

Esim. keskenmenon saaneet sijoitetaan joko synnyttäneiden/ synnytystä odottavien kanssa samalle osastolle.

Taas on oikein järjen riemuvoitto!!!

Itse km kokeneena ja päksissä se todettu niin siinä tilanteessa ihan vihoviimenen mitä haluaisin nähdä on tuore äiti nauttii vastasyntyneestä..

Alkuperäinen kirjoittaja hai:
Ei minua kyllä haittaisi, itseasiassa uuden äidin ilo on aina ihanaa.

Varmaan tuolle on ihan hyvät perusteet.

Et oo tosissas!!! Mulla aínakin oli niin kamala olo kaavinnan jälkeen että en olis pystynyt samassa huoneessa kyllä olemaan kenenkään raskaana olevan tai juuri vauvan saaneen kanssa!!!

Tästä taisi olla juttua jo männäviikolla täällä...
Minusta karmivaa jo se, että aina on ainakin LUS:issa laitettu keskenmenon saaneet samaan huoneeseen missä makaavat abortintekijätkin :(

no mä oon varmaan aika kamala ihminen jos kun en pysty olemaan kovinkaa iloinen jonku tuoreen mamman puolesta jos itse olen saanut juuri 4vkon epätietoisuuden ja ultrissa raavamisten jälkeen kuulla et ei ole kasvanut ja et ei ole elossa. + et siellä oli toinenki kaveri..

näinhän se on ollu porvoossa jo kauan. :| en tiiä nyt kun on ollu remppa että onko se muutettu. kaikki lapsensä menettäneet vaan samaan paikkaan joo. |O |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:

Et oo tosissas!!! Mulla aínakin oli niin kamala olo kaavinnan jälkeen että en olis pystynyt samassa huoneessa kyllä olemaan kenenkään raskaana olevan tai juuri vauvan saaneen kanssa!!!

olen kyllä ihan tosissani. Tuskinpa kuitenkaan ihan samaan huoneeseen....

Se on ihan elämää vain, edelleen muiden ilo ei ole minulta pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Tästä taisi olla juttua jo männäviikolla täällä...
Minusta karmivaa jo se, että aina on ainakin LUS:issa laitettu keskenmenon saaneet samaan huoneeseen missä makaavat abortintekijätkin :(

Toi on kyllä karseeta

KAKS:ssa ainakin on synnyttäneet,keskenmenon saaneet ja abortoivat samalla osastolla.Synnyttäjät omissa yhteisissä huoneissaan,mut keskenmeno/abortti potilaat saa oman huoneen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut:
KAKS:ssa ainakin on synnyttäneet,keskenmenon saaneet ja abortoivat samalla osastolla.Synnyttäjät omissa yhteisissä huoneissaan,mut keskenmeno/abortti potilaat saa oman huoneen.

juu, itekin opiskeluaikoina KAKS:ISSA kauhistelin samaa asiaa, tästä jo aikaa yli 10v, mut sama käytäntö sit vissiin edelleen?
Isommissa sairaaloissa keskenmewnon kokeneet/keskeytykset naistentautiosastolla/päikissä

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
mieluumin menisin sinne kun spurgupolille. ite en saanu vauvaa viereen synnytyksen jälkeen, ja se tuntu pahalle, mutta eipä siinä juurikaan harmittanu se että muilla on.. :o

Mun lapsi joutui teholle ja itse olin synnyttäneiden/synnyttävien kanssa samalla osastolla. Enpä liikuskellut käytävillä muiden kanssa yhtäaikaa, tai hipsin pikaisesti omaan huoneeseen. Henkilökunta oli kyllä ystävällistä ja huomaavaista, sain mm. oman huoneen ja ruoka tuotiin sinne.
Minusta ei todellakaan olisi ollut samaan huoneeseen vastasyntyneiden kanssa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
mieluumin menisin sinne kun spurgupolille. ite en saanu vauvaa viereen synnytyksen jälkeen, ja se tuntu pahalle, mutta eipä siinä juurikaan harmittanu se että muilla on.. :o

Mun lapsi joutui teholle ja itse olin synnyttäneiden/synnyttävien kanssa samalla osastolla. Enpä liikuskellut käytävillä muiden kanssa yhtäaikaa, tai hipsin pikaisesti omaan huoneeseen. Henkilökunta oli kyllä ystävällistä ja huomaavaista, sain mm. oman huoneen ja ruoka tuotiin sinne.
Minusta ei todellakaan olisi ollut samaan huoneeseen vastasyntyneiden kanssa :ashamed:

Mun poika joutui kans teholle heti synnyttyään, en kerennyt nähdä ollenkaan mutta silloin en kokenut vaikeaksi sitä että jouduin olemaan muiden äitien kanssa samalla osastolla. Olihan minulla pienen pieni poika teholla.:)

minut laitettiin oulussa (ssätautien) osastolle, ja siinä huoneessa oli nainen jolla oli syöpä. ja minä itkin, niin hän lohdutti, että kyllä hänellekin oli järkytys kun kuulisyövästään, luuli, että minulla oli syöpä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minut laitettiin oulussa (ssätautien) osastolle, ja siinä huoneessa oli nainen jolla oli syöpä. ja minä itkin, niin hän lohdutti, että kyllä hänellekin oli järkytys kun kuulisyövästään, luuli, että minulla oli syöpä..

siis kun odotin pääsyä kaavintaan, kun oli keskenmeno..

Täällä Rovaniemellä sama homma. Oli ainakin silloin kun itse synnytin. Viereisellä käytävällä oli nuorehko nainen jolta oli jouduttu kohtu poistamaan pahan endometrioosin vuoksi. Oli tosi kiva hällä lapsettomana kuunnella vauvojen itkua kun itseltään poistettu kohtu :|

Yhteistyössä