Mitäs mieltä olette vuokralla asujat tästä?

Horuksen silmä

Aktiivinen jäsen
21.11.2008
10 741
-1
36
Tampere
Meidän talon pihassa on aita rinteessä, joka on alunperinkin tehty hutasemalla. Siitä siis irtoaa laudat pienemmästäkin osumasta. Huoltomies sanoi että ei ala korjaamaan aitaa koska pihapiirin pojat on potkineet tahallaan niitä lautoja irti.
Onko se sinusta oikein? Pihassa asuu kuitenkin myös pieniä lapsia jotka mahtuu putoamaan risan aidan raoista.

Ilmoita asiasta vuokranantajalle, koska onhan tuo turvallisuusriski. Huoltomies ei voi yksin tehdä päätöstä, että sitä ei korjata. Hän on palkallinen, joka tekee ne asiat mitä pyydetään.

Tää on yleishyödyllinen vuokrayhtiö.
Mun mies korjaa kyllä aidan, vaikka se ei todellakaan asukkaille kuuluisi.
Muoks, siis huoltomies oli asiaa tiedusteltaessa sanonnut että isännöitsijä on päättänyt ettei aitaa korjata koska talon mukulat hajottaa sitä tahallaan. meidän tässä asuessa aita on hajonnut lähinnä ihan muista sysitä mitä lasten potkimisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Muoks, siis huoltomies oli asiaa tiedusteltaessa sanonnut että isännöitsijä on päättänyt ettei aitaa korjata koska talon mukulat hajottaa sitä tahallaan. meidän tässä asuessa aita on hajonnut lähinnä ihan muista sysitä mitä lasten potkimisesta.

Hyvässä lykyssä ne lähettä teille laskun, että ei ole hyväksytty korjausta :/

Alkuperäinen kirjoittaja vero:

Hyvässä lykyssä ne lähettä teille laskun, että ei ole hyväksytty korjausta :/

Naapurin mies on aikaisemmin kuulemma korjannut aitaa, eikä laskua ole heille tullut.
Saahan ne toki yrittää lähetellä laskuja, mutta koska aita on turvallisuusriski, johon ei ole soitoista huolimatta puututtu (aidan korjausta on siis pyydetty jo kevättalvella) niin pakkohan se on sitten asukkaiden itse korjata. Aidasta kun putoilee lautoja jatkuvasti lisää.

Naapurin mies on aikaisemmin kuulemma korjannut aitaa, eikä laskua ole heille tullut.
Saahan ne toki yrittää lähetellä laskuja, mutta koska aita on turvallisuusriski, johon ei ole soitoista huolimatta puututtu (aidan korjausta on siis pyydetty jo kevättalvella) niin pakkohan se on sitten asukkaiden itse korjata. Aidasta kun putoilee lautoja jatkuvasti lisää.

Hyvä vaan että korjaatte, välillä vaan tuntuu siltä että nää isojen firmojen vuokrakämpät on just sellaisia..

Alkuperäinen kirjoittaja vero:

Hyvä vaan että korjaatte, välillä vaan tuntuu siltä että nää isojen firmojen vuokrakämpät on just sellaisia..

No me opittiin edellisessä vuokralafkassa se että asiat oli itse tehtävä. Kuten lumityöt jos meinas saada rattaat pois pyöräkellarista.....Näyttää olevan sama ongelma näissä isoissa vuokrafirmoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ostakaa oma tupa:
niin on oma lupa. hirveitä noi vuokrakolhoosit! en suostuis niis lapsiani kyl kasvattaan.

Voi toki heti ostan oman tuvan jos jostain vaan saan about 300 tuhatta euroa. Mutta toistaiseksi ei löydy sellaisia summia säästöstä.
Mun mielestäni velkarahalla ostettu tupa kun ei ole oma tupa.
Meillä on muutes oikein idyllinen vuokrakolhoosi =) Varmasti kivempi kun monessa omistuskerrostalo-osakkeessa.
Mutta onneksi jokainen voi valita itse asuuko vuokrakolhoosissa vaiko omassa eli pankin omistamassa talonrähjässä.

Meilläpäin on ollut tapana soittaa ylemmälle portaalle B) , isännöitsijä kun ei aina ole ollut oikein suostuvainen ko. kaltaisiin korjauksiin.

Pieni viaton kysely siitä, kuka korvaa KUN jotain tapahtuu, on riittänyt :D

Yhteistyössä