Mitäs mieltä olette:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keikas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Keikas

Jäsen
02.12.2007
882
0
16
Jos huudatte lapsen tuulipuvun, jonka kuntoluokitus on tyydyttävä, antaisitteko neutraalin palautteen, jos löytäisitte takista pieniä tahroja ja taskuissa olis hiekkaa? Minnuu nimittäin jurppii, kun itse hölömöyttäni en tarkistanut taskuja (pesin kyllä takin) ja sit sain ekan neutraalin. Miehen mielestä se oli mulle ihan oikein, mutta mulla on paha mieli :'( .

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
En antais neutraalia..Jos kunto on kerran tyydyttävä. Mainitsitko tahroista?

No, kun en, vaan siitä, että lahkeet ovat hieman rispaantuneet. Mutta jos tahrat olis olleet isoja, olisin kyllä ne huomannut, vaikka hömelö olenkin.

Mitä ihmettä nyt haittaa hiekka taskussa...?Sehän on vaan hiekkaa...mua ei ainakaan tollaset heilauttas vaikka tarkka vaatteista oonkin, ja tosiaan jos vielä tyydyttäväks luokiteltu.

Kiitos, kiitos, ystävälliset ihmiset! Tulin taas paremmalle tuuulelle ja olen ensi kerralla tarkempi! :flower:
...Mutta suoraan sanottuna en kyllä mielelläni myy lastenvaatteita just siksi, että mammat ovat niin tarkkoja. Mun mielestä käytetyistä lastenvaatteista ei millään saa uudenveroisia toisin kuin esim. omista vaatteistaan.

Yhteistyössä