Mitäs mieltä Petri Nygårdin uudesta biisistä "3 asiaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja True palstamamma numero 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kuuntele Petriä ja olisin kieltämättä aika pettynyt ja häpeissäni, jos lapseni joskus innoissaan häntä kuuntelisi.

Tulisi kyllä sellaisia ajatuksia, että ei hemmetti, tollanen älyvapaa kanako mun lapsi on. :D

• Tykkää
Reactions: Salla07
[QUOTE="vieras";28079108]White trash-porukan musaa.[/QUOTE]

Mää arvasin et joku vetää wt-kortin esiin, no mua ei haittaa, mä kuuntelen paljonkin musaa, ja jos nygård tekee musta wt-mamman, niin sitten olen sellainen!:laugh:

Mää arvasin et joku vetää wt-kortin esiin, no mua ei haittaa, mä kuuntelen paljonkin musaa, ja jos nygård tekee musta wt-mamman, niin sitten olen sellainen!:laugh:

No mielestäni ihminen, joka kuuntelee tuommoista on ajatusmaailma vähän no...mites sen nyt sanoisi...vajaa? Jollei ole sitten vasta täysi-ikäiseksi päässyt, jolle bilettäminen ja pillu on se elämän suola. Muutenkin ällöttää 40 vuotias mies, joka laulaa, miten hän ryyppää, panee, "veivaa mun heppii" vai, mitä hittoa se siinä yhdessäkin biisissä laulaa. Tuo pillun kuva, jonka läpi tulee esityksissä, on todella mauton. Ihan normaalia jollekin 13 vuotiaille nauraa, että nyt piirsin "kirkkoveneen...voi kun hauskaa". Tälläisenä 23 vuotiaana äitinä tuntee myötähapeä häntä kohtaan ja miettii, koska tämä herra mahtaa aikuiseksi kasvaa. Siis, että jotain järkeä tulee päähän eikä olla siinä 15-18 vuotiaan pojan tasolla.

Tietysti voihan tuolla tienata, kun tekee musiikkia nuoremmille, mutta en vaan ymmärrä miten petri nelikymppisenä kehtaa esittää nuorta.

Sama kun tämän...kuka tämä nyt on, joka laulaa "on mulla nahkahousut, olen niin nuori ikäisekseni, cruisailen moottoripyörällä ja tanssin baarissa teinien kanssa....vouuu...olen niin cool ja nuori nelikymppinen mies". Olisikohan ollut neljä ruusua.

Tulee vähän myötähäpeä heitä kohtaan.

Minkähän ikäinen on muuten tuo videollakin esiintynyt strippari Sanna "Safyra"?
Hänellä kuitenkin jo teini-ikäinen poika kuulemma...mahtaa olla poika äipästään ylpeä!!

[QUOTE="vieras";28079299]

Sama kun tämän...kuka tämä nyt on, joka laulaa "on mulla nahkahousut, olen niin nuori ikäisekseni, cruisailen moottoripyörällä ja tanssin baarissa teinien kanssa....vouuu...olen niin cool ja nuori nelikymppinen mies". Olisikohan ollut neljä ruusua.

Tulee vähän myötähäpeä heitä kohtaan.[/QUOTE]

Se biisi onkin just sarkasmia :D Aika jännä jos sitä ei tajua... O_o

Nuorempana oli ihan jees, siis se 90-luvun tuotanto. Nyt lähinnä myötähävettää. Samaa viinan ja pillun toistelua joka helvetin biisi, tylsää...

Eipä silti, tuo myy ja raha on kivaa. Sanoitukset tasoltaan teinipoika kolmen kaljan humalassa. Petrin "vakava" tuotanto oikealla nimellään ja englanniksi on ihan hyvää.

Yhteistyössä