Mitäs mieltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Perhe jossa neljä lasta, vanhimmalla eri isä kuin kolmella nuorimmalla. Vanhemmat eroaa ja äiti ottaa kaksi nuorinta ja isä kaksi vanhinta (vanhin ei siis miehen oma).
Vanhin lapsi ei halua/saa muuttaa omalle isälleen vaikka siellä käykin lähes päivittäin.
Minusta tää kolmen isä on fiksu että ottaa huoltaakseen tän vanhimman.

No onhan se mies fiksu, mutta mä ihmettelen miksi se äiti ei ota sitä lasta, kun biologisesti lapsi on vain hänen? Jos mä saisin jonkun miehen kanssa lisää lapsia ja tulisi ero, niin en mä likkaa sille miehelle jättäisi vaikka likalla ei olisi isää.

Bob Geldofhan teki niin, että hän adoptoi entisen vaimonsa myöhemmästä suhteesta syntyneen lapsen. Lapsella sekä äiti että isä kuolleet, joten Geldof teki hienosti, kun huolehti lapsesta ja lapsi sai olla sisarustensa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
No onhan se mies fiksu, mutta mä ihmettelen miksi se äiti ei ota sitä lasta, kun biologisesti lapsi on vain hänen? Jos mä saisin jonkun miehen kanssa lisää lapsia ja tulisi ero, niin en mä likkaa sille miehelle jättäisi vaikka likalla ei olisi isää.

Bob Geldofhan teki niin, että hän adoptoi entisen vaimonsa myöhemmästä suhteesta syntyneen lapsen. Lapsella sekä äiti että isä kuolleet, joten Geldof teki hienosti, kun huolehti lapsesta ja lapsi sai olla sisarustensa kanssa.

No tää lapsi ei halunnut muuttaa äidin mukana kun muutti aika kauas.

Yhteistyössä