Mitäs mun pitäis tästä ajatella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietityttää

Vieras
Erehdyin alkuvuodesta, julmetussa humalassa, paljastamaan miehen parhaalle ystävälle tekstiviestillä, että olen häneen ihastunut. Asia painui pois mielestä alkupaniikin jälkeen ja unohtuikin. Nyt kaksi viikkoa sitten, eli yli puolivuotta myöhemmin olimme samassa porukassa juhlimassa, kun tämä mies yllättäen kysyi minulta muistanko että olen hänelle sellaisen viestin lähettänyt. Hämilleni menin tottakai mutta myönsin asian ja samalla juteltiin muutakin ja kerroin lisää tunteistani. Yöllä lähettelimme muutaman viestin mutta se jäi siihen.

Nyt mies on tällä viikolla parikin kertaa käynyt meillä, vaikka tietää ettei mieheni ole kotona, vaan pääsee vasta neljältä. Tänäänkin kävi lapsensa kanssa lataamassa MP3 soittimeen musiikkia puoli tuntia ennenkuin mieheni kotiutui, vaikka olisi voinut tulla vasta sitten kun ukko on kotona.....MITÄ TÄÄ TARKOITTAA? Sanallakaan ei ole maininnut olevansa kiinnostunut minusta eikä muutakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja simba:
enpä tiedä,todella kurja että oot ihastunut miehes parhaaseen ystävään :o

Niin on... mielessä ei kuitenkaan oo edes käynyt että ikinä jättäisin miestäni ja lapseni isää kenenkään takia..... Joku kolmenkympin kriisi kai päällä...

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Lopeta alkava suhde alkuunsa, siitä ei seuraa hyvää.
Sepä tässä just onkin, kun ei ole suhdetta, ei edes alkavaa.....lähinnä mietityttää, käykö hän meillä ihan kiusallaan.....katsomassa miten reagoin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin on... mielessä ei kuitenkaan oo edes käynyt että ikinä jättäisin miestäni ja lapseni isää kenenkään takia..... Joku kolmenkympin kriisi kai päällä...

voi olla,mutta koita ajatella nyt järjellä älä tunteella,tuo on varmasti vaan ohimenevää ihastusta,ajattele montaa ihmistä satuttaisit jos jotain tapahtuisikin.keskity omaan miehees ja teidän suhteen kohentamiseen ja unohda muut.

voi olla,mutta koita ajatella nyt järjellä älä tunteella,tuo on varmasti vaan ohimenevää ihastusta,ajattele montaa ihmistä satuttaisit jos jotain tapahtuisikin.keskity omaan miehees ja teidän suhteen kohentamiseen ja unohda muut.

Koko ajan koitan unohtaa, mutta sitten tulee näitä yllätyksiä, kuten että muistutti mua siitä viestistä. Ollaan tosi paljon ukon kanssa tehty töitä meidän suhteen eteen....ollut välillä ero todella lähellä. Pelkään vaan että tuo mun mies saa tietää tästä ihastumisesta, tai näkee päältä mun käytöksestä, kun tämä ystävä on täällä. Huvittavinta on, että meillä on sisäpiirin vitsinä ollut, että mulla ois tämän miehen kanssa suhde...vaikka ei ole ollut eikä tulekaan.....usein mainitsee siitä jopa tämän kaverinsa läsnäollessa.....Mutta tosiaan ihan tsoukkina. En kyllä muista mistä saanut alkunsa....paljon ennen tätä mun ihastumista kuitenkin.

Koko ajan koitan unohtaa, mutta sitten tulee näitä yllätyksiä, kuten että muistutti mua siitä viestistä. Ollaan tosi paljon ukon kanssa tehty töitä meidän suhteen eteen....ollut välillä ero todella lähellä. Pelkään vaan että tuo mun mies saa tietää tästä ihastumisesta, tai näkee päältä mun käytöksestä, kun tämä ystävä on täällä. Huvittavinta on, että meillä on sisäpiirin vitsinä ollut, että mulla ois tämän miehen kanssa suhde...vaikka ei ole ollut eikä tulekaan.....usein mainitsee siitä jopa tämän kaverinsa läsnäollessa.....Mutta tosiaan ihan tsoukkina. En kyllä muista mistä saanut alkunsa....paljon ennen tätä mun ihastumista kuitenkin.

teillä on nyt vaan ollut oman miehesi kanssa ongelmia suhteessa ja sen takia varmaan haikailet jotain muuta,kun ootte jo tehnyt suhteen eteen paljon töitä niin miksi pilaisit kaiken ja tuottaisit surua myös muille,ja tämä miehes kaveri toimii kanssa tosi nuijasti!mutta hyvä kun itse jo oot miettinytkin ton että suhde ois mahdoton,nyt vaan ajatukset pois toisista miehistä kun on oma kulta! =)

Yhteistyössä