Mitäs nyt! Apuja kaivataan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Lapseni sairastui viikko sitten keskiviikkona mahatautiin. Ensimmäisenä yönä oksensi rajusti, mutta oksu tauti kesti viikon ja saatto olla päivä välissä ettei oksentanut ja söi ja joi melko hyvin. Välillä teitenkin oksentaen.

Viime keskiviikkona oksensi viimeisein kerran. Maha oli lapsella kovalla. Niinpä sillä todettiin eilen sitten korvatulehdus, nyt on tällepäivälle jo neljästi ripuloinut.. Ja se mitä nyt mietin, niin lapsella on siniset varpaankynnet ja sormet kylmät. Mistä tämä johtuu? Kannattaisko mennä lääkäriin.

itse kyllä menisin jo vauhdilla tai soittaisin jonnekin! kannattaa myös antaa maitohappobakteeri tippoja lapselle,että se maha kestää sen antibiootin nytten,kun on ollut vatsataudissa! itse en aikailisi nyt olleenkaan noiden sormien ja varpaiden suhteen,vaan soittaisin/lähtisin jonnekin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse kyllä menisin jo vauhdilla tai soittaisin jonnekin! kannattaa myös antaa maitohappobakteeri tippoja lapselle,että se maha kestää sen antibiootin nytten,kun on ollut vatsataudissa! itse en aikailisi nyt olleenkaan noiden sormien ja varpaiden suhteen,vaan soittaisin/lähtisin jonnekin!

Jonnekin kannattaa soittaa/lähteä ihann heti Vaikka R-kioskille tai Siwaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita hätäkeskukseen! Hapenpuute aiheuttaa tuollaista!

Kannattaa joo pilailla.. Mistä sille olis nyt hapenpuute tullu?

No hapenpuute voi tietty tulla jos keuhkissa on jotain tai hb tippuu kovin alas ( joskus sairastelu voi aiheuttaa punasolujen muodostumisessa tilapäisen häiriön, siskollani oli joksu hb alle 80 ja johtui jonkun taudin jälkitilasta ). Eli voisit nyt soitaa sinne puhelinneuvontaan ainakin.

Yhteistyössä