Mitäs nyt, kun matkapuhelinliittymään sidottu kännykkä hajosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Piti olla 2 vuotta sidottu liittymään, ostin puhelimen Saunalahdelta tosi halvalla kun otin liittymän. Nyt se sitten kastui eikä toimi enää, vaikka kuivattelin pari päivää.

Vapautuuko se nyt? Tuskin uutta puhelintakaan antavat? Onko kellään kokemusta? Nettisivuilta ei löydy tietoa, eikä asiakaspalveluunkaan nyt saa yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Maksat edelleen sitä puhelinta joka kuukausi.

Ei kun se oli kertasumma. Mutta puhelinta ei voinut käyttää muilla liittymillä kuin Saunalahdella, se oli se ehto.

Aijaa, sellainen...no sitten en tiiä, kokemusta on vaan sellaisesta missä puhelinlaskun ohella maksetaan myös puhelinta ikäänkuin osamaksulla.

Kyllä mulla kytkyliittymän sim-kortti toimii muissakin kuin kytkypuhelimessa... Puhelin ei toimi sitten vaan muiden operaattoreiden sim-korteilla. Just testasin kun oli kytkypuhelin huollossa viikon.

Alkuperäinen kirjoittaja O74:
Kyllä mulla kytkyliittymän sim-kortti toimii muissakin kuin kytkypuhelimessa... Puhelin ei toimi sitten vaan muiden operaattoreiden sim-korteilla. Just testasin kun oli kytkypuhelin huollossa viikon.

Juuri näin asia tässä tapauksessa on. Mietinkin nyt lähinnä sitä, että onko mulla edelleen jotain velvotteita liittymän tai puh.numeron suhteen. No ehkä se selviää ensviikolla asiakaspalvelusta.