näin tekisin itsekin. Paitsi jos on siellä yksin ja lapsia vastuulla niin ei voi jättää yksin. Veisin sitten kun toinen hoitaja tulee vuoroon.
No ei kai nyt herranjestas ap voi tai saa viedä omaa lastansa hoitoon omalle työpaikalleen. Anna mun kaikki kestää...
[QUOTE="minä";26827754]M
Jos päiväkoti ei jousta, kysyisin eskarilaisten vanhemmilta, voisiko lapsen tuoda hoitoon vasta 6.35 eikä 6.30. Tai jos eskarilaisia tulee hoitoon 6.30 vain muutama, ottaisin heidät oman lapsen kanssa vastaan eskarin pihalla, käveltäisiin yhdessä päiväkodille ja takaisin eskarille sisään.[/QUOTE]
No ei tämäkään mun mielestä ole mikään ratkaisu. Että muut "kärsii" siitä, ettei ap halua viedä lastansa vuoropäiväkotiin 10 kilometrin päähän... Ei kaikki lapset esim. ole puettuna talvipakkasella hyvin, kun tulevat tarhaan. meillä ainakin mentiin colleget jalassa tarhaan ja minusta olisi väärin sanoa jo valmiiksi kiireellisille vanhemmille, että "laittakaa Nicolle ja Jessicalle toppahousut päälle, koska minun täytyy hoitaa tässä lastenne kanssa vielä omia asioita työaikana". Jos eskarilaiset tarvivat hoitoa 6:30, niin ei heitä silloin voi kieltää tulemasta silloin. Kyllä kuulkaa nämä ongelmat on ihan jokaisessa perheessä!
[QUOTE="pop";26827942]En kertakaikkiaan usko, että työpaikassasi ei ymmärrettäisi 5-10 minuutin myöhästymistä, en vain usko.
Jos asiaa todella näin, kirjoita asiasta paikallislehteen. Vihjaa ensin sekä päiväkotiin, että työnantajalleszi, että ajattelit nyt toimia näin... voi olla että jousto sittenkin löytyy.[/QUOTE]
Jaa. Ja miten sinun on niin vaikea ymmärtää, että eskarin AINOA hoitaja voisi tulla 10 min myöhässä töihin? Samaan aikaan kiireiset vanhemmat odottavat palelevien lasten kanssa eskarin oven takana ja myöhästyvät itse töistä.
[QUOTE="äiti";26829430]jos itse veisin lapseni hoitoon ekana ja hoitaja siitä lähtisi viemään omaansa hoitoon vaikkakin vaan tien yli niin en hyväksyisi.[/QUOTE]
Täysin samaa mieltä. Ei hoitajille makseta siitä, että hoitavat omia asioitaan työaikana.
Ap, lapsi vuoropäiväkotiin. Ei se sinun lapsesi hoito-ongelma voi koitua ongelmaksi lapsesi nykyisille hoitajille ja eskarilaisten vanhemmille.
Kyllä moni muukin tuossa tilanteessa joutuu tai joutui viemään lapsensa pitkän matkan päähän vuoropäikkyyn
Tai niin, kysy mieheltäsi, voiko hänen työnantajansa joustaa? Jos ei pysty, niin miksi sitten muiden pitäisi joustaa TEIDÄN LAPSEN VUOKSI?