Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:tätä mietin minäkin..kun itse olen kaasona ensivuonna..ja tiukat on kriteerit mitä päälle
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Jos kyseessä on todella läheinen ystävä (morsian siis), niin kyllä mä itsekin olisin valmis jotain maksamaan vaatteista. Ei siinä rahaa mieti ja kaason tehtävästähän voi aina myös kieltäytyä. Itse kahdesti ollut ja onhan siihen lystiin rahaa uponnut, mutta en ole asiaa liiemmin miettynyt, hyvät ystävät kun oli kummallakin kerralla kyseessä...
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa harmaana:Jos morsiusparilla on vaatimukset vaatteiden ja kampausten suhteen, he myös maksavat!
Ei kukaan epämieluisaa vaatetta yksiä juhlia varten. Tai siis kohtuutonta olettaa niin!!
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:Jos vaaditan tiettyä, he maksavat. Jos eivät maksa, kukin saa pukeutua haluamaansa riittävän juhlalliseen asuun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa harmaana:Jos morsiusparilla on vaatimukset vaatteiden ja kampausten suhteen, he myös maksavat!
Ei kukaan epämieluisaa vaatetta yksiä juhlia varten. Tai siis kohtuutonta olettaa niin!!
näin se vaa nnyt tuntuu menevän...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:Kyse siis siitä että mun täytyy ite ostaa puku, jota käytän tasan sen kerran. mulla olis ollut asu, mutta on väärän värinen kuulemma.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:Jos vaaditan tiettyä, he maksavat. Jos eivät maksa, kukin saa pukeutua haluamaansa riittävän juhlalliseen asuun.![]()
Tätä mieltä minäkin olen kyllä...
Alkuperäinen kirjoittaja näin se vaan on:Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:Jos vaaditan tiettyä, he maksavat. Jos eivät maksa, kukin saa pukeutua haluamaansa riittävän juhlalliseen asuun.![]()
Tätä mieltä minäkin olen kyllä...
Näin se oikeasti menee. ...mutta eihän ketään voi pakottaa tota noudattamaan. Mutta toisaalta ei ketään voi pakottaa myöskään ostamaan mitään, mitä ei halua.
Itse varmaan ehdottaisin, että maksan kampaajan ja meikin itse (jos niissä haluaisin käydä ja kun olin kaasona kävin morsiamen kanssa muutenkin omasta halustani), mutta jos haluavat, että laitan jotain muuta kuin ehdottamani vaatteen päälle, he kustantavat sen puvun.Näin sanoisin ihan hyvässä hengessä ja jos morsian tosta pillastuisi, antaisin pillastua. Sanoisin vielä, että jos tästä on kiinni, ehkä minä olen väärä kaasoksi. Ihan nätisti kun selittää, kyllä jokaisen aikuisen on tämä tajuttava. ..vai minkälainen rinsessa siellä morsiamena oikein on? Joku täysin hemmoteltu vai? (jolloin entistä suuremmalla syyllä sanoisin vastaan...
)