Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Ainaki pohdittii et ooks raskaana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:meilläkö ei muuta elämää kuin Savanna?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Eiko voi olla muuta elamaa kuin Savanna?
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Eiko voi olla muuta elamaa kuin Savanna?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Ainaki pohdittii et ooks raskaana![]()
Ohoh :snotty: mitäs seuravaks :|
ai niin saako kysyä keneltä sitten raskaana?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
oi voi,mutta mä osaan olla vielä törkeämpi jos mulle vit....laan joka kerta
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Ainaki pohdittii et ooks raskaana![]()
Ohoh :snotty: mitäs seuravaks :|
ai niin saako kysyä keneltä sitten raskaana?![]()
Nii.., siita ei oikee tultu yhteis ymmarrykseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Huomattu on ja välillä teet niin ilman syytäkin?!
Alkuperäinen kirjoittaja Kissankello:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Hei sitä saa mitä tilaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Huomattu on ja välillä teet niin ilman syytäkin?!
näyttää mulle keskustelu missä tein jotain ilman syytä
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kissankello:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Hei sitä saa mitä tilaa...
Mitä sitten mä semmosta tiilasin,oliko se reilu kun pyysin tietoa kun halusin koko viikko lasten kaa tehä jotain kiva,kun meillä kaikilla on loma ja tarkoitus tehdä vain lasten kaa kiva ja joku meni arvostelemaan muaaika tervettä se on eikö?