V
vieras
Vieras
Miksi, oi miksi tämä strippaava venakko saa aina kaikki provosoitua. Huomionkipeääää... ei jaksa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kissankello:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
oi voi,mutta mä osaan olla vielä törkeämpi jos mulle vit....laan joka kerta
Hei sitä saa mitä tilaa...
Mitä sitten mä semmosta tiilasin,oliko se reilu kun pyysin tietoa kun halusin koko viikko lasten kaa tehä jotain kiva,kun meillä kaikilla on loma ja tarkoitus tehdä vain lasten kaa kiva ja joku meni arvostelemaan muaaika tervettä se on eikö?
sen mitä mä ehdin lukea sitä ketjua silloin,niin sä tyrmäsit kaikki ehdotukset välittömästi..ja kyseessä oli ihan tavallisia asioita,mitä lapset ( ainakin useimmin ) tykkää tehdä,kaupasta toiseen juoksemisen sijaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Kissankello:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Huomattu on ja välillä teet niin ilman syytäkin?!
näyttää mulle keskustelu missä tein jotain ilman syytä
No kyllä sulla tuntuu välillä olevan aika erikoisia tapoja toimia ihan keskustelussa ja omien kirjotustes mukaan vissiin omassa elämässäsikin. En tosin ole täällä seuraamassa kaikkia ketjujasi, en palstaile läheskään päivittäin. Mutta voihan ne sun alotukset tietysti jättää vaikka avaamatta, että turhaan kai niistä mitään ajatella sen kummempaa.
Joskus on vaan ihmetyttäny tuo sinun kirjottelusi, jos tosiaan asiasi ovat noin, niin toivottavasti apua saat.
Mutta jos sellasia asioita täällä jakaa kaikelle kansalle tiedoksi, mitä sinä kerrot, niin on turha ihmetellä saamaansa negatiivista palautetta...
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kissankello:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Mitä sitten mä semmosta tiilasin,oliko se reilu kun pyysin tietoa kun halusin koko viikko lasten kaa tehä jotain kiva,kun meillä kaikilla on loma ja tarkoitus tehdä vain lasten kaa kiva ja joku meni arvostelemaan muaaika tervettä se on eikö?
sen mitä mä ehdin lukea sitä ketjua silloin,niin sä tyrmäsit kaikki ehdotukset välittömästi..ja kyseessä oli ihan tavallisia asioita,mitä lapset ( ainakin useimmin ) tykkää tehdä,kaupasta toiseen juoksemisen sijaan..
Ensiks mikä kauppa?
![]()
Mä olen kysynyt ihan eri asioista kun kaupoista,sekä että mä sanoin 100 kerta enkä jaksa olla papukkaija,eikä mun lapset elää kirkossa että mun pitäis jäädä kotona heijän kaa tai tehdä lomalla perhen kaa samat asiat kun teen muutenkin every day
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kissankello:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Ensiks mikä kauppa?
![]()
Mä olen kysynyt ihan eri asioista kun kaupoista,sekä että mä sanoin 100 kerta enkä jaksa olla papukkaija,eikä mun lapset elää kirkossa että mun pitäis jäädä kotona heijän kaa tai tehdä lomalla perhen kaa samat asiat kun teen muutenkin every day
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kissankello:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Huomattu on ja välillä teet niin ilman syytäkin?!
näyttää mulle keskustelu missä tein jotain ilman syytä
No kyllä sulla tuntuu välillä olevan aika erikoisia tapoja toimia ihan keskustelussa ja omien kirjotustes mukaan vissiin omassa elämässäsikin. En tosin ole täällä seuraamassa kaikkia ketjujasi, en palstaile läheskään päivittäin. Mutta voihan ne sun alotukset tietysti jättää vaikka avaamatta, että turhaan kai niistä mitään ajatella sen kummempaa.
Joskus on vaan ihmetyttäny tuo sinun kirjottelusi, jos tosiaan asiasi ovat noin, niin toivottavasti apua saat.
Mutta jos sellasia asioita täällä jakaa kaikelle kansalle tiedoksi, mitä sinä kerrot, niin on turha ihmetellä saamaansa negatiivista palautetta...
Mikä apua ja mistä? Niin ja parempi olla avamatta ,säästät ainakin hermoja![]()
Pitääkö mun koko elämää olla kotona,huoh,tylsää tulee ja mikä on sun mielestä laatuaika?Meillä on se laatuaika joka päivää...Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kissankello:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Ensiks mikä kauppa?
![]()
ei mikään kauppa,mutta lasten kanssa voi ja saa viettää laatuaikaa kotonakin..ei tarvitse olla menossa kokoajan..oli sitten loma tai ei..mutta sillehän me ei voida mitään,jos te ette jaksa olla kotona muuten vaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Pitääkö mun koko elämää olla kotona,huoh,tylsää tulee ja mikä on sun mielestä laatuaika?Meillä on se laatuaika joka päivää...Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kissankello:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Ensiks mikä kauppa?
![]()
ei mikään kauppa,mutta lasten kanssa voi ja saa viettää laatuaikaa kotonakin..ei tarvitse olla menossa kokoajan..oli sitten loma tai ei..mutta sillehän me ei voida mitään,jos te ette jaksa olla kotona muuten vaan..
Sekä tottakai me emme jaksaa olla kotona ja jos joku teistä jaksaa sekä jaksa olla palstallakin 24/7 niin olehyvää vaan,mä en ainakaan osaa arvostella kuin te teette sen aina
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Pitääkö mun koko elämää olla kotona,huoh,tylsää tulee ja mikä on sun mielestä laatuaika?Meillä on se laatuaika joka päivää...Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kissankello:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Ensiks mikä kauppa?
![]()
Sekä tottakai me emme jaksaa olla kotona ja jos joku teistä jaksaa sekä jaksa olla palstallakin 24/7 niin olehyvää vaan,mä en ainakaan osaa arvostella kuin te teette sen aina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Pitääkö mun koko elämää olla kotona,huoh,tylsää tulee ja mikä on sun mielestä laatuaika?Meillä on se laatuaika joka päivää...Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kissankello:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä:Poistettu vaan lukittiin! Ja aika tökeröä tekstiä oli sulta!
Ensiks mikä kauppa?
![]()
Ehkä kantsis mennä myös suomenkielen tunneille! Ja opetella lukutaitoa myös eikä aina ymmärtää väärin! Kukaan ei ole sanonut että tein pitäisi!tarvisi olla aina kotona 24/7!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Pyrin olematta puhumatta ap:sta, koska tuntuu niin kaukaiselta hänen elämäntapansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Pyrin olematta puhumatta ap:sta, koska tuntuu niin kaukaiselta hänen elämäntapansa.
meillä on jokaisella omaa elämän tyylie,ikä se tarkoita että pakko arvostella,ehkä mäkin en ymmärrä sun elämän tyyli,mutta en ole noin tyhmä että menen sua arvostelemaan tai käskemään mitä pitää tehä mitä ei,meillä jo oli sovittu perhen kaa mitä me tehään ja me teemme sen ja nautitaan ja tärkeintä että muksuille olisi hyvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Savannahan sanoi moneen kertaan että normaalisti ovat kotona ja rauhallista elämää, HUOM DRAKONIA, esim. Täällä taas ämmät tekee omia johtopäätöksiään, tietysti sättiäkseen savannaa.
Savanna on ihana, aivan paras. Ja v****ilee vasta sitten jos hänelle on auottu päätä!!! Saahan sitä puolustautua, vai häh?!
Savannalle :hug: olet aivan paras![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Savannahan sanoi moneen kertaan että normaalisti ovat kotona ja rauhallista elämää, HUOM DRAKONIA, esim. Täällä taas ämmät tekee omia johtopäätöksiään, tietysti sättiäkseen savannaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sivussa:JOs mulla olis lasten kanssa lomaa niin varmaan tehtäis pipareita, käytäs uimassa ja ulkoiltas. Mun lapset ei jaksa pyöriä kaupoissa tai ravintoloissa. Mutta kun ei ole lomaa niin ei ole. Piparit leivottiin eilen, hieman kiireellä kun äiti läks taas töihin. Uimaan päästään vasta joulun jälkeen kun aikataulut ei anna myöden.
Savanna tekee juuri niin kuin parhaimmaksi näkee. Mutta lapsista vois olla kivaa jos sais itse päättää yhden omasta mielesta hauskan asian ja sitte miettisitte olisko totettamisen arvoinen asia.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja mä olen töissä vain pe ja la ja se alkaa klo 20.00 kun mun muksut lähtevät nukkumaan,meillä on koko päiviä heidän kaa ja tekemistä ja pitääkö mun sen lomallakin tehä?Huoh
ja niin kuin joku sanoi ettei mun mies jaksaa mua kattella 3v pitempi,niin älkää unelmoiko,en voi olla mistään ikinä toki varma,mutta mies rakasta mua todellakin sekä tosi ylpeä minusta että vaimolla löytyy mitä näyttää(töissä siis)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi video sä oot pimee muija...säälin sun lapsias.
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Savannahan sanoi moneen kertaan että normaalisti ovat kotona ja rauhallista elämää, HUOM DRAKONIA, esim. Täällä taas ämmät tekee omia johtopäätöksiään, tietysti sättiäkseen savannaa.
Tais menna sit ohiEnka tarkottanu mitenkaa pahalla vaan yleisesti kirjotin.