Mitäs ootte mieltä..?Häälahjasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HÖLÖMÖ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HÖLÖMÖ

Vieras
Aika hyvä ystävä,ei kuitenkaan paras semmonen(ollaan tekemisissä aika harvoin,mut tunnettu noin 13vuotta..)menee naimisiin..He haluavat lahjaksi vaan rahaa(häämatkaa varten..)ni mietin et onks 50? liian vähän..?Mitä te ootte antaneet?Mulla on tosi huono rahatilanne just nyt mut ton ehkä pystysin pulittaan..Mut onks ihan naurettava summa?Kun mulla ei oo kokemusta..

50? on musta ihan hyvä. Tiedän pariskunnan joka muistaa hyviäkin tuttujaan 10?:llä vaik osallistuisivatkin juhliin, vaikka eihän se raha pääasia tietenkään oo.

Riittää ihan mainioisti. Onko sulla jotain läheisiä tuttuja, jotka on menossa samoihin häihin? Mää tekisin ehkä silleen, että laittasin jonku toisen tai jopa kolmannenki kanssa samaan pottiin rahat ja yhteinen kortti.
Mutta jos ei oo ketään kimppaan ni yksinki käy.

Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
Riittää ihan mainioisti. Onko sulla jotain läheisiä tuttuja, jotka on menossa samoihin häihin? Mää tekisin ehkä silleen, että laittasin jonku toisen tai jopa kolmannenki kanssa samaan pottiin rahat ja yhteinen kortti.
Mutta jos ei oo ketään kimppaan ni yksinki käy.

No siis miehen kans laitettas tuo 50egee ja munhan pussista se menee,kun mun kaveri on kysees...Laitetaan se tilille jonka numeronn antoivat...

Yhteistyössä