Mitäs pidätte. Huusin itselleni talveksi hääpuvun!menemme Maistraatissa vihille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kUKASKUMMAKAARDEMUMMA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jfc:
joka ostaa näitä jostain ulkomailta, ettei ihan e-bsydta, muutamalla punnalla ja sitten myy ne huutiksessa reippaalla voitolla. Mäkin ihastelin niitä joskus, mutta sitten loukkaannuin kun joku täällä oli laittanut linkin, jossa se himoitsemani mekko maksoikin alle 8 puntaa, huutiksessa lähdettiin 55 eurosta.

Joo, mutta kantsii ottaa huomioon, että jos ostaa ebayn kautta jostain muusta maasta, sen puvun tänne lähettäminen maksaa jopa pari sataa euroa ;)

Mä oon katsellu itselle hääpukua ebaystä. Siellä on niitä kiinalaisia, joita myydään periaatteessa 9 eurolla. Mutta kun siihen laittaa lähetyskulut, loppusumma on parissa sadassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kukaskummakaardemumma:
Joo, just noita. siis aivan ihania ja upeita pukuja... kun ajattelee kuinka paljon valkoiset ns perinteiset maksaa.. ihan helvetisti. Haluan jotain erilaista.. ku kengät viel löytäis! ;)

morsiuspukuliikkeistä saa valkeita silkkikenkiä jotka voi värjätä mieleisekseen. en tiedä kyllä et onko ihan hirveän kalliita

AIVAN UPEA MEKKO! Itselläni oli samanvärinen mekko, valkoinen näytti todella teennäiselle mun päällä ja enhän ollut enää edes neitsyt vihille mennessä

;)

Onnea tulevalle liitolle :flower:

joka täällä hintaa jauhaa,niin esim.virosta (ainakin ennen )jos toi hääpukua jne.niin on saanut olla tarkkana hinnan kanssa,mitä joutuu tulliin maksamaan...morsius liikkeessä tollanen maksais maltaita..ja itse olen töissä vaatteiden kanssa,sisään osto hintaan lisätään vähintään tuplat..

Aivan ihana puku! Mä jäin nyt kiinni tuon myyjän sivuille. Tekis mieli huutaa samanmoinen mekko paitsi erivärinen , mut ku ei oo nyt juhlia ja laihdutuskuuri alkamassa ni ei oikeen kehtaa huutaa.

http://cgi.ebay.ie/Cherlone-Satin-Burgundy-Wedding-Evening-Gown-Size-12-14_W0QQitemZ320154235591QQihZ011QQcategoryZ314QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Hinta tällähetkellä 25e postikuluineen

Yhteistyössä