Mitäs risteilyllä tehdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syödään hyvin. Käydään saunomassa ja uimassa, rentoudutaan poreammeessa. Katsellaan ja kuunnellaan esityksiä. Käydään elokuvissa. Tehdään edullisia ostoksia. Lauletaan karaokea ja biletetään. Pelataan bingoa :D. Istutaan ikkunan ääressä, hyvä drinkki edessä, kaunista saaristomaisemaa katsellen ja jutellaan siipan kanssa syvällisiä.
Siinäpä niitä vaihtoehtoja.

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Ryypätään ja rellestetään :x :/

(niin ainakin valtaosa tekee kun lähtee laivalle, siks ei kauheesti enää innosta koko risteilytouhu :/ )

Oksentelu kuuluu myös tämän seurueen ajanvietteeseen. :D

(niin ainakin valtaosa tekee kun lähtee laivalle, siks ei kauheesti enää innosta koko risteilytouhu :/ )

Jaa...
Me käydään laivalla aika usein, eikä ryyppäävät & rellestävät ole koskaan olleet haitaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Jaa...
Me käydään laivalla aika usein, eikä ryyppäävät & rellestävät ole koskaan olleet haitaksi.

Muakaan ei haittaa. Siis mä oon niin kipeä, että oikeesti tykkään katsella kännisiä ihmisiä, vaikka en itse juo. Tuntuu tosi jännittävältä mennä discoon tai baariin, kun en ole ikinä oikein voinut käydä sellaisissa paikoissa, kun on tämä seurakuntatausta. kauhean jännää katsella niitä ryyppääviä ihmisiä. :D