Mitäs sinne sairaalakassiin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -hattivatti-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

-hattivatti-

Uusi jäsen
04.09.2004
21
0
1
Vaikka olen jo kahdesti synnyttänyt niin vieläkään en muista mitä kaikkea tarpeellista (ja tarpeetonta ;) ) sinne kassiiin pakataan....
Tähän mennessä kassiin olen laittanut siteitä, liivinsuojia, hammasharjan
ja -tahnan, huulirasvan, kasvorasvan, sukkia ja alushousuja....kotiinlähtövaatteet....hiusharjan.

Lisätkääpä listalle mitä vielä.... =)

Mä tarvitsin koko saikkureissulla hammasharjaa, -tahnaa, shampoota ja hoitoainetta, huulirasvaa ja hiusharjaa. Maitoa ei tullut vielä niin paljoa että olis liivinsuojia tarvinnut, terveyssiteitä oli saikulla, laitoin kotiin lähdettäessä samat päällysvaatteet kuin tullessakin, vaihtoalusvaatteet oli mukana, jotka lähtiessä laitoin päälle. Kirja tai vastaava on hyvä olla, joutoaikaa saikulla on niin paljon. Ja sitten tietysti mulla oli mukana vaatteet vauvalle. Loppujen lopuksi saikulle tarttee tosi vähän tavaraa mukaan.
Onnea tulevan pienokaisen johdosta! :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 20:12 anli kirjoitti:
Mä tarvitsin koko saikkureissulla hammasharjaa, -tahnaa, shampoota ja hoitoainetta, huulirasvaa ja hiusharjaa. Maitoa ei tullut vielä niin paljoa että olis liivinsuojia tarvinnut, terveyssiteitä oli saikulla, laitoin kotiin lähdettäessä samat päällysvaatteet kuin tullessakin, vaihtoalusvaatteet oli mukana, jotka lähtiessä laitoin päälle. Kirja tai vastaava on hyvä olla, joutoaikaa saikulla on niin paljon. Ja sitten tietysti mulla oli mukana vaatteet vauvalle. Loppujen lopuksi saikulle tarttee tosi vähän tavaraa mukaan.
Onnea tulevan pienokaisen johdosta! :flower:

Mä taas en yhtään tykännyt niistä sairaalan "vaipoista" joten otan omat siteet mukaan, ja kotinlähtövaatteet on pakko ottaa, kun ainakin luulen mahtuvani omiin vaatteisiin synnytyksen jälkeen ;)

en olis millään halunnut käyttää omia alkkareita ja siteitä...Eipähän tarvinnut huolehtia ylivuodoista jne...

koko rahan edestä käytin sairaalan vermeitä :D

pakkasin turhaan liian paljon vaatteita ja roinaa, melkeinpä pelkkä beautyboxi olisi riittänyt, varustettuna hygienia-vehkeillä ja hiusrenksuilla. Lähtöpäivänä samat vaatteet kuin tullessa, puhtaat alusvaatteet vain mukana.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2005 klo 08:01 Minä kirjoitti:
en olis millään halunnut käyttää omia alkkareita ja siteitä...Eipähän tarvinnut huolehtia ylivuodoista jne...

koko rahan edestä käytin sairaalan vermeitä :D

pakkasin turhaan liian paljon vaatteita ja roinaa, melkeinpä pelkkä beautyboxi olisi riittänyt, varustettuna hygienia-vehkeillä ja hiusrenksuilla. Lähtöpäivänä samat vaatteet kuin tullessa, puhtaat alusvaatteet vain mukana.
[/quote

ajattelin ottaa mukaan vain pesuaineet ja meikki- boksin.. ja kotiin lähtöä varten sitten omat alusvaatteet. Käytän sairaalassa niitä niiden vaatteita...eipähän tarvii pyykätä itte niitä sitte!! ;)

mieki otan vaan pakolliset..eli jotain luettavaa, hius- ja hammas harjan.. imetysliivit,liivi suojia...ja tietty puhtaat alusvaatteet kotimatkalle... ja katotaan nyt otanko puhtaita vaatteita vai lähenkö samoissa ku tulinki...muuten aijon käyttää koko rahan eestä sairaalan "mukavuuksia"..ai niin, ja suihkussa meinaan olla sit niiiin kauan ku huvittaa!! on meinaan niin tyyristä se laitoksella olo,että jotain nautinnollista täytyy saada! :D

Oon kaksi kertaa synnyttänyt enkä ole kummallakaan kerralla tarvinnut itselle mitään muuta "viihdykettä" kuin puhelin kortin!
Tietysti oli shampoot ja muut hygienia tavarat, mutta ei juuri muuta. Samat vaatteet lähtiessä kuin tullessakin, vain puhtaat alkkarit ja omat terveyssiteet.

Minä ainakin käytin paljon kännykkää kun siellähän meinaa olla välillä tylsää...ja sai heti ilmottaa kaikille vauvasta! Älä unohda laturia. :wave: :wave: :wave:
Onnea matkaan! :flower: :flower:

Yhteistyössä