Mitäs sitten jos himoitsee työkaveriaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Sehän antaa mukavasti vipinää. Ei muuta kuin nauti niin kauan kuin vielä hormonit hyrrää. Ja miehen kanssa voitte saada kunnon naurut kun kerrot hänellekin :D

mie olen siis sinkku eli miulla ei ole miestä.

Jos haaveilu pääsee tekojen asteelle, on yleensä tiedossa ongelmia työpaikalla. Sivusta olen seurannut kaikenlaista. Pari tyyppiä on jättänyt kyllä lapset ja entisen aviopuolisonsakin ja ovat ilmeisesti edelleen yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jos haaveilu pääsee tekojen asteelle, on yleensä tiedossa ongelmia työpaikalla. Sivusta olen seurannut kaikenlaista. Pari tyyppiä on jättänyt kyllä lapset ja entisen aviopuolisonsakin ja ovat ilmeisesti edelleen yhdessä.

niin...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
sehän piristää vaan.
terv.nimim.yläkerran naapurista joskus haaveileva :D

Asut siis alakerrassani

:p onko sulla pitkä tukka ja usvainen katse, ruskettunut iho ja sixpack? :xmas:

oh.... :p

no sanopa muuta. :whistle: :p

noh, tässähän on tilanne se, että mie sinkku ja työkaveri perheellinen. asuu tosin eri maassa jotenka kovin usein ei nähä. mutta nytten sitte kävi silleen että tavattiin ja one thing lead to another... ja voin sanoa että oli kyllä elämäni parhaat kyydit.... :whistle: :p

muut työkaverit ei tiiä kun halutaan pitää salassa ettei juttu mene väärien osapuolten korviin...

*muoks* lisään vielä että tämä "lihallinen" kohtaaminen tapahtu viimeyönä, ennen sitä ei ollu mitään himoja häneen päin... unta vain.... :) :whistle: :xmas:

Yhteistyössä